شناسهٔ خبر: 29917748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

استفاده از بسته بندی مناسب موجب رونق تولید وصادرات می شود

قزوین- نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از تکنولوزی روز و بسته بندی مناسب در کالاها گامی در مسیر اقتصاد مقاومتی است و می تواند به افزایش تولید، صادرات و ارزش افزوده کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین روز سه شنبه با حضور کیشان سینک نماینده رسمی سازمان جهانی بسته بندی، زاهدی استاندار قزوین، مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری تشکیل شد.

سیده حمیده زرآبادی در این جلسه گفت: برای تحقق اقتصاد مقاوتی باید دنبال راهکارهای اجرایی و عملی باشیم تا بتوانیم به اشتغال و تولید کمک کنیم.

زرآبادی گفت: مسائلی که در جلسات اقتصاد مقاومتی استان مطرح می شود خوب است و باید با استفاده از راهکارهای اجرایی دنبال برنامه های تاثیرگذار باشیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سازمان جهانی بسته بندی با دادن جایزه و مشوقهایی دنبال تجاری سازی است و ما نیز باید از اهداف این سازمان استفاده کنیم و از خدمات آموزشی آن برخوردار شویم.

زرآبادی تصریح کرد: توجه به بسته بندی می تواند ارزش افزوده را تا ۸ برابر افزایش دهد و با استفاده از بسته بندی های به روز و مدرن می توان به محیط زیست، کمک کرد.

وی گفت: توجه به بسته بندی نقش مهمی در افزایش زمان نگهداری محصولات مختلف دارد و به کاهش هزینه ها و افزایش صادرات هم کمک می کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از مدیران انتظار داریم با زیرمجموعه های خود هماهنگ شوند و با برگزاری دوره های آموزشی نسبت به ارتقاء دانش بسته بندی در استان همت کنند.

نظر شما