شناسهٔ خبر: 29916154 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با سخنرانی دکتر نوکنی

جشن بزرگ حمایت از به زیستی زنان در اراک برگزار شد

جشن بزرگ حمایت از به زیستی زنان و دختران برای اولین بار در استان مرکزی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،‌ جشن بزرگ حمایت از بهزیستی زنان و دختران عصر امروز (20 آذر ماه) با حضور دکتر مصطفی نوکنی، روانشناس بالینی، همراه با برنامه های شاد و مفرح با هنر آفرینی هنرمندان برجسته استان و استقبال بی نظیر شهروندان در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد.

 

در حاشیه این جشن که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی  ورزشی شهرداری اراک، مرکز ندای مهر فروغ آفتاب و خانه امن پگاه برگزار شد، نمایشگاهی از دستاوردهای بانوان نیز به نمایش در آمد.

 

در این مراسم دکتر نوکنی به بیاناتی در رابطه با عوامل خشونت علیه دختران و زنان پرداخت و گفت: ما به جای نه به خشونت علیه زنان نیازمندان مردانی ضد خشونت و حامی زنان هستیم.

 

این روانشناس بالینی همچنین به تغییر نگرش نیز تاکید کرد و افزود: باید به جای توسعه خانه های امن برنامه های برای آموزش هر چه بیشتر در راستای داشتن خانواده و جامعه ای عاری از خشونت داشته باشیم که این مهم نیازمند نگاه گسترده و همدلی و همکاری است.

 

وی افزایش آگاهی و آموزش افراد اعم از زن و مرد و دختر و پسر در رابطه با چگونگی خوب زندگی کردن و برخورد با یکدیگر را عاملی برای رفع خشونت و ایستادگی در برابر رفتارهای نادرست دانست.

 

 

 

 

 

 

نظر شما