شناسهٔ خبر: 29916082 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازديد وزیر ورزش و جوانان از آسایشگاه کهریزک

وزیر ورزش و جوانان با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک از نزدیک با ورزشکاران و قهرمانان معلول دیدار کرد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما دکتر مسعود سلطانی فر با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک پس از بازدید از چند بخش آسایشگاه خیریه کهریزک از نزدیک با ورزشکاران ، قهرمانان معلول ، معلولین و کارکنان این آسایشگاه دیدار کرد.
وی با بیان اینکه کاری که امروز در آسایشگاه کهریزک انجام میشود شبیه به معجزه است گفت : من برای اولین بار سال 55 به آسایشگاه کهریزک آمدم ، در آن زمان ساختمان کوچک و امکانات محدودی همراه با جمعی از سالمندان و مددجویان بودند و تلاش ویژه ای که برای خدمت رسانی به آنها با امکانات محدود صورت می گرفت.
وزیر ورزش و جوانان از خیران نیک اندیش برای اداره آسایشگاه کهریزک به نیکی یاد کرد و افزود : کاری که در اینجا به منظور ایجاد بستری مناسب برای هموطنان نیازمند ما بدون هیچ گونه کمک دولتی ایجاد شده ، خدماتی که با کمک و همراهی خیرین و مردم صورت گرفته شده ،واقعا شبیه به معجزه است.
سلطانی فر در مراسم تقدیر از مددجویان قهرمان آسایشگاه کهریزک اظهار داشت : یک روز واقعا به یادماندنی برای من ، همکاران و ورزشکاران سپری شد و خدا را شاکریم که در بین مددجویان حضور پیدا کردیم.
وی گفت : بسیاری از ورزشکاران جانباز و معلول ما یا در این آسایشگاه حضور داشتند و یا با این مرکز در ارتباط هستند
وزیر ورزش از تلاش های خیرخواهانه هیات امنا ، هیات مدیره ، کارمندان و همه زحمتکشان این مجموعه به نیکی یاد کرد و روحیه خوب مددجویان را که با کارکنان همکاری و تعامل خوب دارند ستایش کرد.
سلطانی فر با اشاره به افتخار آفرینی کاروان جانبازان و معلولان در بازیهای پارا آسیایی جاکارتا گفت : امیدوارم در استمرار خدمتگذاری بتوانیم ارتباط عمیق ورزشکاران با این مجموعه را گسترش دهیم

وزیر ورزش و جوانان همچنین در ورزشگاه کهریزک حضور پیدا کرد و با معلولان ورزشکار آسایشگاه کهریزک دیدار و از برخی ورزشکاران و معلولان این آسایشگاه با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل کرد.
در این برنامه حمید استیلی پیشکسوت فوتبال, حسین توکلی قهرمان وزنه برداری و احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک کشورمان وزیر ورزش و جوانان را همراهی کردند.

<div id="video-display-embed-code_2935089" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2299902/2935089?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما