شناسهٔ خبر: 29915995 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مدیر شعب آذربایجان شرقی بانک قرض الحسنه مهر ایران در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

گام بزرگ "مهر ایران" در مسیر اشتغال های کوچک / 23 شعبه فعال بانک قرض الحسنه مهر ایران در سطح آذربایجان شرقی

نصر: مدیر شعب آذربایجان شرقی بانک قرض الحسنه مهر ایران در نشست مطبوعاتی گفت: در مدت یازده سال با شعار "مهر ایران، گامی بزرگ در مسیر اشتغال های کوچک" حامی اقشار ضعیف، کاهش اسیب های اجتماعی و ممدجویان در طی فعالیت های خود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر،رضا منافی آذر در آستانه یازدهمین سالگرد تاسیس  بانک قرض الحسنه مهر ایران  با اشاره به اهداف این بانک ، گفت:کمک به رشد و توسعه اقتصاد کشور، حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی، توانمندسازی و بهبود معیشت اقشار ضعیف، کاهش اسیب های اجتماعی و حمایت از ممدجویان فعالیت دارد و در مدت یازده سال با شعار "مهر ایران، گامی بزرگ در مسیر  اشتغال های کوچک" با پرداخت ۴ میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه از کسب و کارهای خرد حمایت کرده است.

وی با بیان اینکه این بانک در اذربایجان شرقی  دارای ۲۳ شعبه در تبریز و شهرهای بزرگ استان است، گفت: ۱۲شعبه در سطح تبریز، خسروشاه و سردردود و ۱۱ شعبه در شهرستان های مختلف استان دارا است.

وی افزود:در سال جاری این بانک گام های موثری برای حمایت از کالاهای ایرانی و تلاش برای تسریع در رونق اقتصادی از طریق اثرگذاری بر افزایش تقاضای کالاهای داخلی برداشت.

وی ادامه داد:بانک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه ۱۵ هزار میلیارد ریال و مشارکت بانکهای دولتی ۲۲ آذرماه سال ۱۳۸۶ افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرد .

 مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران آذربایجان شرقی با بیان اینکه در یک سال گذشته برای جذب منابع مالی تلاش های زیادی شده است، گفت: این تلاش ها در راستای استفاده مردم از مزایای منابع مالی بانک صورت می گیرد و هدف داریم رتبه بانک استان را در سطح کشور به یک برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه  این بانک نه فعالیت تجاری دارد و نه شرکتی ، اذعان داشت: صرفا یک بانک خرد است که در راستای ارائه خدمت به اقشار مختلف جامعه فعالیت می کند و بالغ بر ۶ میلیون و سیصد هزار مشتری دارد.

وی با اشاره به  پرداخت وام های قرض الحسنه به بیش از ۴ میلیون نفر توسط این بانک، اظهار داشت: بیش از ۹۰درصد منابع جذب شده که کاملا مردمی بوده است به پرداخت تسهیلات اختصاص یافته است.

منافی آذر با اشاره به همکاری های صورت گرفته بانک با دانشگاه ها و دانشجویان، گفت:حمایت از دانشجویان به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد در پیشرفت و اعتلای کشور یکی دیگر از رویکرد های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۹۷ است که در این زمینه و با هدف کمک به تامین مالی هزینه های تحصیل دانشجویان دانشگاه های شهریه پرداز، همکاری ها و تعاملات زیادی با دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه علامه طباطبایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما