شناسهٔ خبر: 29915914 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دیدار کارمندان سازمان فضای مجازی بسیج با خانواده دو شهید دفاع مقدس + تصاویر

برخی از اعضای سازمان فضای مجازی بسیج به مناسبت هفته بسیج با خانواده دوتن ازشهدای دفاع مقدس دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار و تکریم خانواده شهدا به عنوان یادگاران دفاع مقدس امر گرانبهایی است که موجب ترویج روحیه مقاومت و ایثار در جامعه می شود.

برخی از اعضای سازمان فضای مجازی بسیج به مناسبت هفته بسیج با خانواده دوتن ازشهدای دفاع مقدس دیدار کردند.

پاسدار شهید محسن حاج محمدی متولد 1343 هجری شمسی که در 22 سالگی در خرمشهر و در عملیات بدر توفیق شهادت نصیبش شد.

مادر شهید که ناراحتی قلبی دارد خاطرات کمرنگی از محسن در یاد دارد.

پدر شهید درباره محسن که دومین فرزند خانواده است گفت:«دو و سال نیم منطقه بود. قبل از اینکه به عضویت سپاه در بیاید دوبار از طرف بسیج اعزام شد به منطقه. دیپلم داشت و کارگر چاپخانه. مادرش هرچقدر اصرار کرد تا ازدواج کند قبول نکرد؛ می گفت الان وقتش نیس، هروقت شد خودم خبر می دهم. عضویتش در سپاه 5-6 ماه بیشتر طول نکشید که خبر شهادتش را برای ما آوردند. سر سوزنی اصلا از ایشان شکوه و نارضایتی نداشتیم. از بچگی آرزو داشتیم یک چیزی از ما بخواهد. اولین حقوقش را که گرفت به حساب 100 امام واریز کرد.»

روحانی بسیجی شهید حمیدرضا حسینی متولد 1342 هجری شمسی که در 21 سالگی در طلائیه به شهادت رسید.

پدر شهید از دار دنیا رفته و مادر شهید با کلی بیماری شب و روز غصه فرزند شهیدش را می خورد. مادر شهید از وضع جامعه و مسئولان گلایه کرد و گفت: «در این وضع اقتصادی دل آدم برای افراد ضعیف جامعه می سوزد.»

مادر حمیدرضا از عبادت فرزند شهید گفت که هیچ وقت نماز شبش ترک نشد و بیشتر وقت ها روزه بود. کمتر گوشت می خورد و بیشتر دیگران را به نماز توصیه می کرد. هروقت نامه می نوشت توصیه می کرد که پشت امام را خالی نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما