شناسهٔ خبر: 29915881 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استانداری:

55 هزار میلیارد ریال در اختیار بخش صنعت سمنان قرار می گیرد

سمنان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: 55 هزار میلیارد ریال با پیگیری مسئولان استانی و همراهی دولت تدبیر و امید برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار در اختیار بخش صنعت استان سمنان قرار می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حشمت الله عسگری روز سه شنبه در نشست خبری پیرامون دستاوردهای سفر رئیس جمهوری به استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: همزمان با سفر دکتر روحانی 11 بانک عامل کشور برای ارائه تسهیلات 40 هزار میلیارد ریالی به بخش صنعت استان سمنان اعلام آمادگی کردند.
وی خاطر نشان کرد: برای سال جاری هم 10 هزار میلیارد ریال برای توسعه بخش صنعت استان سمنان تخصیص یافته بود که در مجموع پرداخت این میزان از اعتبارات به توسعه روز افزون تولید و اشتغال در منطقه کمک می کند.
عسگری ادامه داد: مهم ترین دستاورد سفر کاروان تدبیر و امید به استان معرفی ظرفیت های اقتصادی سمنان در بخش های مختلف بود و برای اجرای طرح های مختلف سرمایه گذاری مسئولان کشوری در این سفر تصمیم های خوبی گرفتند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان افزود: در سفر دکتر روحانی 32 تفاهم نامه سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن استان سمنان امضا شد که اجرا آن به توسعه کسب و کار در سمنان می انجامد.
وی با بیان اینکه 27 تفاهم نامه در بخش گردشگری و 22 تفاهم نامه در بخش کشاورزی در سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان با فعالان اقتصادی امضا شد گفت: در سفر 2 روزه دکتر روحانی 29 تفاهم نامه در بخش زیربنایی مانند آب و انرژی نو با فعالان اقتصادی به امضا رسید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان تصریح کرد: 18 هزار میلیارد ریال در بخش گردشگری مانند واگذاری کاروانسرها، ساخت هتل و تبدیل استان از معبر به مقصد گردشگری با فعالان اقتصادی تفاهم نامه امضا شد که با عملیاتی شدن این طرح ها گامی مهم و اساسی برای توسعه استان برداشته می شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه سیزدهم و چهاردهم آذر 97 در قالب سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرد.
7339/7408

نظر شما