شناسهٔ خبر: 29915792 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«مهاجم بی انضباط» بارسا رکورد بیشترین جریمه انضباطی را شکست

تهران- ایرنا- گزارش ها حاکی از آن است که «عثمان دمبله» مهاجم تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا از زمان نخستین حضورش در نیوکمپ که به 18 ماه پیش باز می گردد، در مجموع مبلغ 50 هزار یورو بابت تخلفات انضباطی جریمه شده و از این حیث رکوردی را از خود برجای گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری «بلیچر رپورت» روز سه شنبه نوشت: مهاجم ملی پوش آبی اناری ها ظاهرا برای برآورده ساختن استانداردهای حرفه ای مورد نظر صدرنشین لالیگا تقلای فراوانی می کند؛ زمان بندی ضعیف و به موقع حاضر نشدن در تمرینات را هم به فهرست بی نظمی های او اضافه کنید.
گزارش مربوط به جریمه های دمبله، بدنبال دیر رسدن مجدد وی به تمرین روز یکشنبه کاتالان ها که یک روز پس از شهرآورد شهر بارسلون مقابل اسپانیول منتشر شده است؛ تمرینی که دمبله با 2 ساعت تاخیر در ساعت 13 بعد از ظهر در آن حاضر شد.
براساس اظهارات «ژاوی کمپوس» روزنامه نگار اسپانیایی در مصاحبه با شبکه رادیویی «کاتالونیا رادیو»، مهاجم تیم قهرمان جام جهانی 2018 روسیه، تا پایان ماه اکتبر رکورد بیشترین جریمه در نظر گرفته شده برای یک بازیکن را در نیوکمپ شکسته است.
دمبله که از سوی «جررارد پیکه» مدافع آبی اناری ها به «تاخیری» ملقب شده است، در پایان فصل گذشته لالیگا به دلیل عادت همیشگی دیر رسیدنش به تمرینات در ماه نوامبر در مخمصه افتاده بود؛ عادتی که البته با وساطت مدیر برنامه های وی و مقامات بارسلونا سرانجام برای مدتی از سر وی افتاد، به طوری که به نظر می رسید تخلفات انضباطی دمبله در حال ترمیم است اما ظاهرا این ضرب المثل «ترک عادت موجب مرض است» در مورد ستاره جوان تیم ملی فرانسه، صدق می کند.
اواخر هفته گذشته دمبله جنجالی بار دیگر به عادت دیرینه خود بازگشت و این بار با شدت بیشتری شروع به تکرار آن کرد و بار دیگر آتش گمانه زنی ها را در خصوص آینده مبهم خود در نیوکمپ شعله ور ساخت.
«ارنستو والورده» سرمربی کاتالان ها در کنفرانس خبری پیش از بازی هفته جاری تیمش مقابل تاتنهام در جام باشگاه های اروپا، با سیل پرسش های مرتبط با مهاجم فرانسوی و 21 ساله خود مواجه شد اما در اقدامی حرفه ای به جای خالی کردن پشت شاگردش، مسائل به وجود آمده را مشکلی داخلی عنوان کرد.
وی در این باره اظهار داشت: احساس خاصی ندارم، شرایطی به وجود آمده و ما در داخل باشگاه اقدام به مرتفع کردن آن خواهیم کرد؛ البته موضوع تازه ای نیست و بدنبال راه چاره هستیم؛ او (دمبله) با استعداد است و نهایت تلاش مان را برای کمک به او انجام می دهیم.
در این بین، روزنامه «موندو دیپورتیوو» در گزارشی مجزا مدعی شد که باشگاه اسپانیایی تمایلی به فروش مهاجم 145 میلیون یورویی خود نداشته و تنها در صورتی گزینه فروش او را مد نظر قرار می دهند که خریدار مبلغ فسخ قرارداد 400 میلیون یورویی وی را متقبل شود.
ورزشی**3991**9129

نظر شما