شناسهٔ خبر: 29915779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه بابلسر:

حماسه ۹ دی نمایش تدبیر هوشمندانه رهبری و بصیرت ملت ایران بود

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که حماسه نهم دی نمایش تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی است، گفت: ملت بزرگ ایران در حماسه نهم دی ثابت کردند نسبت به انقلاب و خون شهدا، امام و رهبری ثابت قدم و پایدار هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری حماسه نهم دی، حماسه عظیم نهم دی  را روز بصیرت و  پیوند و میثاق امت با ولایت، دانست و گفت: این روز با عظمت نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در تقویت و پررنگ کردن برنامه های مرتبط با آن از همه ظرفیت ها بهره گرفت.

وی با بیان این که حماسه نهم دی نمایش تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی است، افزود: ملت بزرگ ایران در حماسه نهم دی ثابت کردند نسبت به انقلاب و خون شهدا، امام و رهبری ثابت قدم و پایدار هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در جریان حماسه عظیم نهم دی پایبندی خود به انقلاب و آرمان های آن را در عمل ثابت کردند، بیان داشت: برگزاری هر چه باشکوه تر این حماسه عظیم عامل تقویت انقلاب و نظام اسلامی است.

امام جمعه بابلسر با تأکید بر این که برخی از خواص داخلی گناه نابخشودنی انجام دادند و عده ای هم جزء فریب خوردگان بودند، که ما آن ها را دشمن قلمداد نمی کنیم، افزود: یکی از عوامل مهم فتنه 88 نداشتن بصیرت بود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که برخی از افراد بدلیل نداشتن بصیرت کافی در آن مقطع ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختند؛ خاطرنشان کرد: اما متأسفانه برخی هنوز باور ندارند و یا نمی خواهند به این باور برسند که فتنه ای در سال ۸۸ رخ داد و به دنبال تطهیر سران فتنه هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که تطهیر فتنه گران خیانت به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: فتنه گران با عملکرد و مواضع نادرست خود مشکلات بسیاری به کشور تحمیل کردند.

امام جمعه بابلسر با بیان این که ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی کسانی که را که به انقلاب و ارزش های آن اهانت کنند نخواهند بخشید، خاطرنشان کرد: فتنه گران باید در پیشگاه ملت بزرگ ایران از عملکرد نارست خود عذرخواهی کنند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که عده ای در فتنه 88 افزون بر توهین به آرمان ها و ارزش ها سعی کردند اوضاع را به گونه ای دیگر نا آرام جلوه دهند تا مردم نتوانند در قبال انقلاب تصمیم گیری کنند، تصریح کرد: اما با بصیرتی که مردم بر اساس تبعیت از رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی پیدا کردند با حضور خود در راهپیمایی خودجوش توانستند از این فتنه عبور و همه ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی را نقش برآب و فتنه ها را خنثی کنند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما