شناسهٔ خبر: 29915714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسابقات قهرمانی بوکس در اهواز حکم انتخابی تیم‌ملی را دارد

R41468/P1377/S6,57/CT1

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بوکس گفت: همه تیم‌ها با نفرات ملی پوش در این مسابقات حضور پیداکرده‌اند و حکم انتخابی تیم ملی را دارد و این انگیزه را ایجاد کرده است که تلاش ورزشکاران دو برابر به شود.

صاحب‌خبر -

حمید قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت :مسابقات بوکس قهرمانی بزرگ‌سالان کشور و انتخابی تیم ملی هم‌اکنون در اهواز در حال برگزاری است 31 استان به اضافه تیم‌های توابع تهران منطقه آزاد اروند و منطقه آزاد کیش مجموعاً 34 تیم با حضور 209 ورزشکار و در 5 شب با انجام 199 بازی به پایان می رسد.

وی گفت:قطعاً مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است همه تیم‌ها با نفرات ملی پوش در این مسابقات حضور پیداکرده‌اند و حکم انتخابی تیم ملی را دارد و این انگیزه را ایجاد کرده است که تلاش ورزشکاران دو برابر به شود.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بوکس افزود :این مسابقات از سطح بسیار بالای برخوردار است و این رقابت‌ها با یاد و خاطره نام  عزیزان شهدای 31 شهریور حمله تروریستی مزین شده است وبرای بالا بردن سطح رقابت ها حضور همه ی بازیکنان تیم ملی اجباری بوده است و قطعاً استان خوزستان از ظرفیت بسیار بالای برای میزبانی برخوردار است.

گفتنی است:در پایان روز3 با صدر نشینی تیم هیئت بوکس استان خوزستان به پایان رسید ودو روز دیگر به پایان این رقابت‌ها باقی مانده است این مسابقات 17آذر ماه اغازودر 21آذر ماه به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ش

نظر شما