شناسهٔ خبر: 29914903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

فغانی؛ قلدرخان واقعی فوتبال ایران است؟

قضاوت در دیدار رده بندی جام جهانی، سوت زدن در جام کنفدراسیون ها، جام ملت های آسیا، المپیک ریو و ده ها اتفاق مهم دیگر از علیرضا فغانی چه داوری را در ذهن شما ترسیم می کند؟

صاحب‌خبر -
صراط:
داوری که فیفا، او را برای بهترین و مهمترین بازی های جهان انتخاب می کند در فوتبال ایران دچار چه سرنوشتی می شود؟ اساسا بهترین ها در ایران چه فرجامی پیدا می کنند؟
قضاوت در دیدار رده بندی جام جهانی، سوت زدن در جام کنفدراسیون ها، جام ملت ها، المپیک ریو و ده ها اتفاق مهم دیگر از علیرضا فغانی چه داوری را در ذهن شما ترسیم می کند؟
در اینجا اما با او چه می کنند؟ در یک لفاظی آشکار بدون در نظر گرفقن حرمت ها، فغانی را قلدرخان لقب می دهند و طبق معمول، آن واژه بی معنی «نگاه بالا به پایین» را مطرح می کنند. این چه ادبیاتی است که مروجان به اصطلاح اخلاق از آن استفاده می کنند؟
فغانی قلدرخان است یا آنهایی که فوتبال و ورزش را با چاله میدان اشتباه می گیرند؟
داور ارزنده و محبوب فیفا، قلدرخان است یا همه آنهایی که سر سفره این فوتبال نشسته اند و سال هاست که به خوب نان و نوایی رسیده اند؟
داور پر افتخار فوتبال ایران، قلدرخان است یا آنهایی که در عمرشان یک افتخار آسیایی ندارند اما خود را بالاتر و برتر از تمام فوتبالی های جهان می دانند؟
قلدرخان واقعی این فوتبال کیست؟ فغانی یا...
خبرورزشی

نظر شما