شناسهٔ خبر: 29914819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۴۶۶ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های دور دوم سفر دولت به استان سمنان اختصاص یافت

R41366/P1377/S6,64/CT11

سرپرست استانداری سمنان از اختصاص بیش از یک هزار و ۴۶۶ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های دور دوم سفر دولت به این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سعید ناجی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار داشت: در دومین سفر هیئت دولت به استان سمنان 78 پروژه مهم برای توسعه این استان مصوب و برای این پروژه‌ها بیش از یک هزار و 466 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به زمان اتمام این پروژه‌ها افزود: همه این پروژه‌ها قرار است تا سال 1399 به اتمام برسد.

سرپرست استانداری سمنان از پروژه انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین امتیازان این سفر نام برد و عنوان کرد: دولت موافقت خود را با انتقال آب دریای خزر به استان سمنان و فلات مرکزی ایران اعلام کرد.

ناجی با اشاره به افتتاح 527 طرح و پروژه از سوی رئیس جمهور در این سفر که به صورت ویدئو کنفرانسی انجام شد بیان کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها بیش از 585 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی و بیش از 50 میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی صورت گرفته است.

وی از آغاز عملیات اجرایی 26 پروژه عمرانی در این سفر خبر داد و گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها بیش از 572 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی و بیش از 2 میلیون دلار و بیش از 301 میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی انجام می شود.

به گفته سرپرست استانداری سمنان، برخی مشکلات پیش روی اجرای مصوبات سفر نخست دولت به این استان در سفر دوم دولت به سمنان بررسی و برای آن تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/ش

نظر شما