شناسهٔ خبر: 29914692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سرپرست دانشگاه آزاد بیضا:

استکبارستیزی نماد بیداری دانشجویان ایران اسلامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا گفت: روز دانشجو، بیانگر استکبارستیزی و بیداری دانشجویان ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیضا، علیرضا ملایی ظهر امروز در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: روز دانشجو نماد روز مبارزه با استکبار جهانی و روز بیداری دانشجویان ایران اسلامی است.

وی با بیان یاد و خاطره شهدای دانشجو اظهار کرد: شهادت سه دانشجوی ایرانی در پی اعتراض به سفر معاون رئیس‌جمهور آمریکا به ایران به جهانیان ثابت کرد که دانشجویان ما بیدار و همیشه در صحنه هستند و با رشادت‌های خود یک الگوی ماندگار از خود به یادگار گذاشتند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا خطاب به دانشجویان افزود: امروزه اهمیت علم و دانش بر کسی پوشیده نیست و این وظیفه شما دانشجویان است که با حضور در عرصه‌های مختلف علمی و چاپ مقالات علمی و فرهنگی در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی در راستای کسب مدارج علمی و موفقیت‌های بیشتر کوشا باشید.

ملایی بیان کرد: از روحیه دانشجوی شایسته مطرح‌کردن انتقاد و پیشنهاد‌های سازنده در محیط دانشگاه است که ما اعضای هیأت رئیسه واحد بیضا از ایده‌ها و انتقاد شما دانشجویان استقبال می‌کنیم و در حد توان در خدمت شما دانشجویان هستیم.

به گزارش آنا، اهدای لوح سپاس به دانشجویان ممتاز علمی، فرهنگی، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و مسابقات ورزشی از برنامه‌های گرامیداشت روز دانشجو در واحد بیضا بود.

انتهای پیام/4062/

نظر شما