شناسهٔ خبر: 29914591 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

محمدعلی نجفی،‌ رئیس کمیسیون اقتصادی هلال احمر شد

محمدعلی نجفی طی حکمی از سوی علی‌اصغر پیوندی به عنوان مشاور رئیس جمعیت هلال و رئیس کمیسیون اقتصادی این نهاد منصوب شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش جمعیت هلال احمر، در متن حکم نجفی آمده است: نظر به تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور اینجانب و رئیس کمیسیون اقتصادی، منصوب می‌شوید. شایسته است با تشکیل جلسات مستمر و با استفاده از ظرفیت‌های سایر اعضای کمیسیون، جمعیت هلال احمر را در رسیدن به اهداف والای بشردوستانه و خدمت رسان به مردم یاری کنید.

سر و سامان دادن به املاک و اموال جمعیت و کمک به راه اندازی سازمان املاک و مستغلات، ارائه مشاوره و کارشناسی‌های لازم در جهت سرمایه‌گذاری در عرصه های متناسب با اهداف جمعیت در جهت تامین منابع پایدار، بررسی و ارائه راهکار برای اجرای پروژه‌های اقتصادی جمعیت، تحرک بخشیدن به املاک و اموال راکد جمعیت در چارچوب مقررات و اساسنامه و کمک‌های کارشناسی در جهت موضوعات مالیاتی، مطالبات، منابع و دیون واحدهای اقتصادی وابسته به جمعیت، محور فعالیت‌های نجفی در کمیسیون اقتصادی هلال احمر عنوان شده است.

پس‌لرزه‌های برکناری دبیرکل هلال احمر/استعفای مدیران هلال احمر به خاطر مسائل غیرشفاف مالی

پیش از این، مازوچی ریاست کمیسیون اقتصادی هلال احمر را بر عهده داشت که روز گذشته به دلیل آنچه مسائل غیر شفاف مالی خوانده بود از این سمت استعفا کرد.

پیوندی همچنین طی احکامی جداگانه احمد سلطانی را بجای کاظم شریفی به عنوان سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری این جمعیت، زهرا فلاحت را به جای داود باقری به سمت سرپرست معاونت امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه هلال‌احمر و سید حسین دشتی را به سمت «عضو کارگروه تطبیق برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر» منصوب کرده است.

شریفی و باقری روز گذشته به دنبال آنچه تغییر شتابزده دبیرکل سابق هلال احمر عنوان کرده بودند از سمت‌های خود استعفا کردند.

نظر شما