شناسهٔ خبر: 29913315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز حراست وزارت کشور؛

نشست شورای معاونین مرکز حراست وزارت کشور در دماوند برگزار شد

دماوند- نشست شورای معاونین مرکز حراست وزارت کشور با حضور مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور در دماوند برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر سه شنبه نشست شورای معاونین مرکز حراست وزارت کشور با حضور شوشتری مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور و به میزبانی فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

در این نشست فرماندار دماوند طی سخنانی به تشریح وضعیت این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: شهرستان دماوند به لحاظ وسعت دومین شهرستان استان تهران و به لحاظ جمعیت سیزدهمین شهرستان استان هست.

مجید صفری افزود: دماوند تنفس گاه پایتخت هست و به همین دلیل مشکلات آن را باید به‌صورت ملی دید و برای رفع آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به موضوع ساخت‌وسازهای غیرمجاز تصریح کرد: ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش آب، محیط‌زیست، منابع طبیعی و غیره شهرستان را با مشکل روبه‌رو ساخته که ما درصدد کنترل و ساماندهی آن هستیم و اقدامات ارزشمندی با هماهنگی سازمان‌ها و نهادها تاکنون انجام‌شده است.

فرماندار دماوند گفت: درگذشته برخی از تصمیمات خارج از شهرستان اتخاذ می‌شد و نماینده دولت در شهرستان در این موارد هیچ اراده‌ای نداشت که سعی شد در دوره جدید ازاین‌گونه تصمیمات جلوگیری شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند افزود: در بخش گردشگری برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت گرفته که مسافران و گردشگران بتوانند از آن استفاده کنند ضمن اینکه به اشتغال و توسعه اقتصادی روستا کمک شود.

وی در پایان با اشاره به گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: ستاد دهه مبارک فجر در فرمانداری تشکیل و به این مناسبت پروژه‌های خوبی مورد بهره‌برداری خواهد گرفت.

نظر شما