شناسهٔ خبر: 29913287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۵.۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

R41363/P1357/S6,53/CT11

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: با توقیف یک دستگاه تریلر در محور بوشهر - برازجان حامل ۶۴۰ دستگاه انواع آب میوه‌گیری بیش از ۵.۲ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با کالای خارجی بدون هویت گمرکی و قاچاق اظهار داشت: برای مقابله با کالای قاچاق تمامی مبادی، محورها و مکان‌های مختلف استان بوشهر تحت رصد  نیروی انتظامی قرار دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشف کالای قاچاق در بوشهر خبر داد و افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان بوشهر با اقدامات اطلاعاتی و  زیر نظر گرفتن محورهای مواصلاتی در عملیاتی هدفمند و از پیش طراحی شده یک دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق که از مسیر شهرستان گناوه به سمت شهرستان دشتستان به منظور خروج از استان بوشهر در حال حرکت بود را تحت تعقیب قرار دادند.

وی با اشاره به توقف این خودرو در محور بوشهر- برازجان افزود: ماموران پلیس با درایت و هوشیاری کامل اقدام به تعقیب خودرو کردند و به محض  ورود به محور  بوشهر - برازجان  آن را مجبور به توقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: راننده و سرنشین خودرو در بازجویی بر انتقال یک محموله را شامل انوع لوازم آشپزخانه که به صورت غیرقانونی و بدون مجوز گمرک وارد کشور شده بود به استان تهران اعتراف کردند.

سهرابی تصریح کرد: با بازرسی دقیق از تریلر  مشخص شد  خودرو حامل 640 دستگاه انواع آب میوه‌گیری است که طبق نظر کارشناس مربوطه دارای ارزشی معادل 5 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از امنیت پایدار و مطلوبی برخوردار است خاطرنشان کرد: برخورد با جرائم اقتصادی و خشن در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما