شناسهٔ خبر: 29913283 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با یادبود اساتید پیشکسوت؛

جشنواره دانشجویی نشاط در علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد

اولین دوره جشنواره دانشجویی نشاط، یادبود دکتر حسین نواب بنیانگذار دانشکده دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، این جشنواره با حضور دکتر مهدی کدخدازاده معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر محسن دالبند سرپرست دانشکده، دکتر محمد بهناز معاون آموزشی دانشکده، دکتر زهره آهنگری معاون دانشجویی دانشکده، دکتر اقبال رئیس سابق دانشکده و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه برگزار شد.  

در این برنامه از سردیس دکتر مسعود اجلالی از اساتید پیشکسوت دانشکده که توسط دکتر حسن علی شفیعی دانشیار بخش ارتودنسی و با همکاری تعدادی از دانشجویان علاقمند از گِل ساخته شده بود، پرده برداری شد.

این سردیس پس از تبدیل به مواد ماندگار، در محل مناسبی در دانشکده  قرار داده خواهد شد.

در این برنامه از استاد پیشکسوت دکتر محمد جعفر دالایی که عهده دار دو دوره ریاست دانشکده از سال ۶۰  تا ۶۲ و ۶۶ تا ۷۶ بوده است و دکتر کاظم دالایی فرزند وی که در حال حاضر استادیار  بخش ارتودنسی است، دعوت شد و از این دو استاد سئوالاتی در زمینه شغل، خانواده و رابطه پدر و پسری پرسیده شد.

جشنواره دانشجویی نشاط با شعار «فقط یک دندانپزشک نیستم»، در چهار حوزه هنری، علمی، فرهنگی و ورزشی با بیش از ۲۰ مسابقه با حضور مسئولان دانشکده برگزار شد و دکتر کدخدازاده و تیم همراه نیز از غرفه ها و محل مسابقات بازدید کردند.

در بخشی از این مراسم دکتر دالبند رئیس دانشکده دندانپزشکی ابراز امیدواری کرد که دانشجویان دندانپزشکی بتوانند در زمینه های مختلف پیشرفت داشته باشند و وقتی وارد جامعه می شوند با جامعه غریبه نباشند و پس از فارغ التحصیلی احساس کنند از خانه خود دور خواهند شد و  دل تنگ دانشکده باشند.

دالبند تاکید کرد: باید عدالت آموزشی به معنای واقعی برقرار شود و برای همه دانشجویان برنامه درسی به طور کامل اجرا شود و دانشجویان بتوانند یک دندانپزشک موفق و با نشاط باشند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی این جشنواره را فرصتی دانست تا دانشجویان بتوانند نشاط بیشتری داشته باشند.

دکتر محمد بهناز نیز در بخش دیگری از این مراسم، هدف اصلی از برگزاری این جشنواره را تقویت جنبه های مختلف انسانی در تربیت دندانپزشکان عنوان کرد و گفت: در کنار آموزش علوم پزشکی، آموزش در زمنیه های دیگر نیز باید صورت گیرد تا توانایی هایی دیگر دانشجویان شکوفا شود.

نظر شما