شناسهٔ خبر: 29913138 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آل‌کثیر در گفت‌و‌گو با میزان:

به جدایی از پیکان اصرار دارم اما نمی‌دانم رضایت‌نامه‌ام را می‌دهند یا نه/ تیم جدید مدنظر من تهرانی است

خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: به تصمیمم برای جدایی از پیکان اصرار دارم ولی نمی‌دانم به من رضایت‌نامه می‌دهند یا نه!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، عیسی آل‌کثیر که از نیمکت نشینی‌های مکرر در تیم پیکان راضی نیست، پیش از این اعلام کرده بود تصمیم به جدایی از این تیم و پیوستن به تیمی جدید در نیم فصل دومدارد. وی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در این زمینه اظهار داشت: جداییم از تیم پیکان قطعی است ولی هنوز تصمیم نگرفتم به چه تیمی بروم‌.

وی در مورد اینکه ایا پیشنهادهایی از باشگاه‌های سپاهان و تراکتورسازی دارد خاطر نشان کرد: :من با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نشده و رو در رو صحبتی نداشتم‌ مدیربرنامه‌هایم این پیشنهادات را با من مطرح کرده و من همه چیز را به او سپردم.

این بازیکن ادامه داد: من تیم دیگری را مدنظر دارم و اگر نتوانم به تیم مورد نظرم بروم پس از آن به بقیه پیشنهاداتم فکر می‌کنم. تیم مورد نظر من تهرانی است و با توجه به این که مدت زیادی است در تهران بازی کردم ترجیح می‌دهم بازهم در این شهر بازی کنم.

آل‌کثیر افزود: من به تصمیمم اصرار دارم ولی نمی‌دانم می‌توانم به راحتی از پیکان جدا شوم یا نه! اصلا نمی‌دانم به من رضایت‌نامه می‌دهند. البته هنوز خودم مستقیما با مسئولان باشگاه صحبت نکردم چون مقصدم هنوز مشخص نیست بنابران زمانی از آنها درخواست رضایت‌نامه می‌کنم که تیم آینده‌ام مشخص و  تصمیم نهایی خود را گرفته باشم.

انتهای پیام/

نظر شما