شناسهٔ خبر: 29912974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان:

ذوب‌آهن آبستن یک انفجار بزرگ است

اصفهان: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: ذوب‌آهن کیفیت فوتبالی و بازیکنان بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و اگرچه تاکنون در حد انتظار ظاهر نشده‌اند اما در نهایت این انفجار رخ خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مرزبان بعدازظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی پیرامون پیش از تقابل دو تیم ذوب‌آهن و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ما فردا بازی سختی با ذوب‌آهنی داریم که تیم قدرتمندی در ایران و آسیا است ولی با برخی بحران‌ها مواجه است که مدیریت باشگاه، آذری و منصوریان به کمک بازیکنان می‌توانند از این بحران عبور کنند.

وی همدلی را نیاز ذوب‌آهن برای عبور از این بحران‌ها عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از تیم‌های بزرگ دنیا با چنین بحران‌هایی روبرو بوده و از آن عبور کرده‌اند و اما این عبور نیازمند مدیریت قوی و همدلی ارکان مختلف باشگاه است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان ادامه داد: فردا بازی بسیار دشواری را در پیش داریم چراکه ذوب‌آهن برای بهبود شرایط خود می‌جنگد و ما حتی اگر بتوانیم یک امتیاز هم از ذوب‌آهن بگیریم راضی خواهیم بود.

وی به پیاده‌روی بعد از قهرمانی سپاهان اشاره کرد و افزود: زمانی که اعلام شد برنامه پیاده‌روی داریم، گفتم که پس از قهرمانی فورا خواهم آمد و دلیل آن احساسی بود به خاطر هواداران سپاهان که در تصادف کشته شده بودند و نیز در اعتراض به نبود ورزشگاه مناسب در اصفهان نشات گرفته بود. در ابتدای پیاده‌روی یک هزار نفر بودیم و در نهایت هشت نفر ماندیم و خاطرات بسیار خوبی از آن زمان دارم. امیدوارم روزی برسد که فوتبال ایران از چنین اتفاقاتی عاری شود و خانواده‌ها و حتی کودکان کودکستان‌ها هم بتوانند در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.

مرزبان درباره روند فعالیت تیم نفت بیان کرد: ما از ابتدا روی بعد روانی تیم کار کردیم چراکه نفت مسجد سلیمان با فکری کار خود را شروع و با «ویسی» ادامه داد و هر یک، چند بازیکن جذب کردند و پس از اندکی از تیم جدا شدند و در واقع نفت تبدیل شد به تیمی با سه تفکر متفاوت و  بازیکنان متفاوت و به همین دلیل و باتوجه به بحران‌های درون تیمی و مدیریتی نفت، این بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نبودند و لازم بود که با کار روانی، این نفت را به اتحاد و یکپارچگی برسانیم.

وی ادامه داد: در ابتدا وضعیت بدنی بازیکنان اصلا مناسب نبود و بیش از ۴۰ دقیقه نمی‌توانستیم بازی کنیم و تلاش کردیم تا مشکلات را به میزان قابل توجهی برطرف کنیم تا بازیکنان به شرایط مطلوب خود برسند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه پس از هماهنگی نیازمند روش بازی بودیم،  بیان داشت: حال زمان آن رسیده بود که فلسفه و روش مناسبی را به تیم ارائه بدهیم و برای این کار لازم بود که نقاط قوت و ضعف بازیکنان را بشناسیم و با توجه به آن‌ها برنامه مناسبی را پیش بگیریم. ما در برابر سپاهان و استقلال بازی مدرنی را ارائه دادیم و در برابر ماشین‌سازی نیازمند برو بودیم اما در لحظات آخر گل خوردیم همچنین در برابر پدیده می‌توانستیم بهتر باشیم. در چنین شرایطی هدف روشن است و شانس‌های گل بیشتری ایجاد و کمتر احساس خطر کردیم و حتی در برخی بازی‌ها حتی یک کرنر به حریف ندادیم.

وی از انفجار نزدیک در تیم ذوب‌آهن خبر داد و تصریح کرد: من بازی ذوب‌آهن در برابر پرسپولیس را دیدم و معتقدم این تیم بازیکنان بزرگ و بسیار با کیفیتی دارد که انتظارات زیادی از آن‌ها می‌رود و شاید آن‌ها تاکنون در حد انتظار ظاهر نشده‌اند اما در نهایت این انفجار رخ خواهد داد از آنجا که هرکسی از شخصیت فوتبالی و انسانی خود دفاع می‌کند این می‌تواند خطرناک باشد. ذوب‌آهن با کاپیتانی حدادی‌فر و مدیریت و کادر فنی مناسب و کیفیت فوتبالی خوب خود باید بتواند خود را سازماندهی کند.

نظر شما