شناسهٔ خبر: 29912767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک:

۷ دستگاه آمبولانس به حوزه درمان اندیمشک اختصاص داده شد

اندیمشک - مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با بیان اینکه به دنبال ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان هستیم، گفت: هفت دستگاه خودروی آمبولانس به حوزه درمان در اندیمشک اختصاص داده شد.

صاحب‌خبر -

عبدالرحمان روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی با توجه به اهمیت، نقش و جایگاه آن در سلامت عمومی از اولویت‌های مهم در شهرستان اندیمشک است.

وی افزود: با توجه به توسعه پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ و به‌سازی ناوگان آمبولانس فوریت‌های پزشکی و بیمارستان امام علی (ع) شهرستان تعداد هفت دستگاه آمبولانس به حوزه درمان شهرستان اندیمشک اختصاص داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اظهار کرد: با هدف ارتقای خدمات در بخش سلامت پیگیری‌ها برای تامین و تجهیز پایگاه مناطق سخت‌گذر و تخصیص خودروی آمبولانس در بخش الوار گرمسیری با محوریت فرماندار و نماینده مردم اندیمشک آغاز و در حال پیگیری است.

وی با اشاره به تحویل هفت دستگاه آمبولانس به حوزه درمان در اندیمشک، گفت: دو دستگاه بنز اسپرینتر ، دو دستگاه ون به همراه سه دستگاه بنز پلاک اروند مجهز به تجهیزات پیشرفته پزشکی به مرکز اورژانس و بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان برای توسعه خدمات درمانی شهرستان اندیمشک اختصاص داده شد.

روحانی در پایان افزود: به منظور خدمت رسانی بیشتر پایگاه‌های اورژانس مناطق سخت‌گذر و کوهستانی شهرستانی به دنبال ارتقا خدمات و تجهیزات مورد نیاز هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان و در نزدیکی دامنه رشته‌کوه‌های زاگرس افزون بر ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما