شناسهٔ خبر: 29911324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

نصری مطرح کرد؛

کارآفرینی، رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد شاهین‌شهر گفت: رویکرد ما ایجاد دانشگاه‌ راهبردی‌ با محور کارآفرینی، تولید مهارت و اقتصاد دانش‌بنیان با نگاه تولید‌ علم همراه با ثروت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهین شهر، مسعود نصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر ظهر امروز در آیین افتتاحیه مراکز هسته‌های فناور مرکز رشد فناوری و کارآفرینی و دفتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: این دانشگاه ریل‌گذاری خود را در آغاز دهه پنجم انقلاب، ایجاد دانشگاه راهبردی محور با محوریت کارآفرینی و تولید مهارت و اقتصاد دانش‌بنیان در راستای جذب نخبگان و دانش‌آموختگان منطقه‌ای با نگاه حل‌ مشکلات  و تولید علم همراه با ثروت قرار داده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را سال‌ها پیش مطرح  و بارها روی آن تأکید کردند و در ادامه رویکرد مدیریت جدید دانشگاه به‌عنوان رأس هرم دانشگاه آزاد بر تحقق این مهم بوده است و بر خود تکلیف می‌دانیم که در این راستا علم و عمل را عجین کرده و به سمت اقتصاد درون‌زا حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر ادامه داد: شرایط فعلی کشور و تهدیدات روزافزون استکبار، این وظیفه را صدچندان کرده و امروز حرکت‌نکردن در این مسیر ظلم به جامعه و آحاد ملت است.

به گزارش آنا در راستای اهداف دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه ارتباط با صنعت، درآمدزایی غیر شهریه، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، جذب نخبگان و تجاری‌سازی محصولات فناورانه دانش‌بنیان، با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر و فرماندار، هسته‌های فناور مرکز رشد فناوری و کارآفرینی و دفتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر به صورت فعال در دو مکان متمرکز استقرار یافتند.

انتهای پیام/4062/

نظر شما