شناسهٔ خبر: 29910263 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

هشدار ژنرال صهیونیست درباره احتمال وقوع درگیری در مرز لبنان

رئیس بخش اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی درباره متشنج بودن اوضاع در مرز لبنان و احتمال بالای وقوع درگیری در این مناطق هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی معتقد است بعد از آغاز عملیات برای تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله در مرز شمال فلسطین اشغالی، وضعیت در این مناطق به‌شدت متشنج شده است.

ژنرال «هرتزی هالوی» رئیس بخش اطلاعات ارتش اسرائیل در جلسه استماع امروز (سه‌شنبه) کنست گفت: «پتانسیل بسیار بالایی وجود دارد که شاهد وقوع درگیری جدی در مرز شمالی باشیم».

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که هالوی همچنین هشدار داد که فضا به قدری در مرز لبنان متشنج است که احتمال منجر شدن فعالیت‌ها در این منطقه به درگیری گسترده، هرلحظه بیشتر می‌شود.

در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بارها مدعی وجود سلاح‌های نقطه‌زن در اختیار حزب‌الله شده، این مقام نظامی اما تاکید کرد که این جنبش مقاومت هیچ کارخانه تولید چنین موشک‌هایی ندارد.

ارتش رژیم اسرائیل در تاریخ ۱۳ آذر با متهم کردن جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان به حفر تونل از جنوب این کشور به مناطق شمالی فلسطین اشغالی، از آغاز عملیاتی موسوم به «سپر شمالی» برای تخریب آنها خبر داده بود.

ارتش لبنان نیز پس از آنکه نظامیان صهیونیستی سعی کردند در نبودِ تیم تحقیق فنی ارتش لبنان، خط آبی در مقابل  «میس الجبل» را علامت‌گذاری کنند، به حالت آماده‌باش درآمد. (جزئیات بیشتر)

این در حالی است که پیشتر یک وبگاه صهیونیستی مدعی شده بود که رئیس‌جمهور لبنان با کمک حزب‌الله، از همتای روسی خود درخواست کرده که جهت محدود کردن فعالیت نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، آسمان این کشور هم تحت پوشش سامانه‌های پدافندی مستقر در سوریه قرار گیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

نظر شما