شناسهٔ خبر: 29909223 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

دانلود آهنگ های جدید از سایت معتبر و مجاز ایرانی

صاحب‌خبر -

شنیدن یک آهنگ آرام بخش و جذاب مى‌تواند پایان‌پذیر خستگى‌ روزانه شما باشد

جدیدترین موزیک های ایرانی را از یک سایت معتبر موزیک دانلود کنید که با استفاده از ایده و خلاقیت جدید توی وب سایت خود توانسته است دانلود آهنگ جدید را برای کاربرانی که به دنبال برترین موزیک ها میگردند آسان تر کند.

یکی از بخش های اصلی سایت نیو سانگ بخش دانلود آهنگ شاد است که هر هفته جدیدترین شادهای موزیک در آن بخش قرار میگیرد که کاربران میتوانند دسترسی سریع به موزیک مورد نظر خود داشته و آن ها را به صورت آنلاین گوش دهند.

این سایت فقط گلچین آهنگ های جدید را بر روی سایت قرار میدهد برای همین این سایت خیلی زود در ذهن های مردم جای گرفته و مورد رضایت کاربران اینترنت قرار گرفته.

نیو سانگ فعالیت خود به صورت کاملا مجاز از 6 خرداد 94 آغاز کرده است که به صورت مداوم در زمینه انتشار دانلود آهنگ ایرانی فعالیت دارد و یک از بهترین ها در بین رقبا می باشد.

مطالب نیو سانگ تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و تمامی ترانه های منتشر شده از این سایت از سوی خواننده و با اجازه اثر میباشد.

و هیچ آلبوم و آهنگ فروشی به صورت رایگان در این سایت قرار داده نمیشود ، نیوسانگ به قانون کپی رایت احترام میگذارد.

این سایت دارای 8000 هزار مطلب میباشد فقط کافیست موزیک مورد نظر خود را در این سایت جستجو کنید تا سریعا ترانه دلخواه خود را پیدا و به صورت رایگان و با سرعت بالا دانلود کنید

سایت نیو سانگ در زمینه های دانلود آهنگ غمگین ، دانلود اهنگ شاد ، دانلود موزیک سنتی ، مداحی و موزیک های بدون کلام فعالیت میکند

تمامی موزیک ها به همراه متن و دانلود آهنگ های محلی به همراه ترجمه در این سایت قرار گرفته اند که در سایت های مشابه بی نظیره

مژده به خوانندگان عزیز

پخش و انتشار آهنگ و آلبوم از سایت نیو سانگ :

از جایی که یکی از دغدغه های هنرمندان پس از هزینه های تولید و ضبط آهنگ ها موضوع پخش قوی آثار برای بهتر شنیده شدن آن میباشد، نیو سانگ این قابلیت را برای عزیزان قرار داده تا بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای آثار خود را در این وب سایت منتشر کنند.

نکته: موزیک های شما برای همیشه در آرشیو های قدرتمند دانلود آهنگ (نیوسانگ) نگه داری خواهند شد و هر زمان اراده کنید (خودتان یا طرفداران شما) با سرچ در گوگل به آثار خود در این رسانه بدون محدودیت دسترسی خواهید داشت.

این وب سایت دارای بازدید جهانی میباشد و تمامی آمار پخش آنلاین و بازدید و دانلود کاملا واقعی میباشد

برای پخش میتوانید به وبسایت نیو سانگ مراجعه کنید

نظر شما