شناسهٔ خبر: 29908833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیا بیرانوند به بازی بعدی پرسپولیس می رسد؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اطلاعات جدیدی را در مورد مصدومیت علیرضا بیرانوند داد.

صاحب‌خبر -

مصدومیت دروازه بان پرسپولیس جدی نیست/ بیرانوند مقابل پارس بازی می کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در تمرین امروز(سه شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی، برخی رسانه ها عنوان کردند که علیرضا بیرانوند، دروازه بان سرخپوشان مصدوم شده و زمین چمن را ترک کرده است و احتمال دارد به بازی بعدی نرسد.

برای پیگیری این موضوع با مصطفی قنبرپور، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: بیرانوند تمرین می کند، چه کسی گفته که او مصدوم شده است؟ او هیچ مصدومیتی ندارد و با صحت و سلامتی کامل تمرین می کند.

پرسپولیس باید در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف پارس جنوبی جم برود و اگر در این دیدار پیروز شود، احتمال دارد در نیم فصل به مقام قهرمانی برسد، به همین علت برانکو درصدد است تا برای این بازی از تمام بازیکنانش استفاده کند.

تمرین امروز (سه شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس به اتمام رسید و قرار است تمرین فردا (چهارشنبه) پشت درهای بسته برگزار شود. دیدار پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم در هفته پانزدهم لیگ برتر، ساعت 16:15 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

باز هم به پرسپولیس حمله شد!

گرشاسبی: پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد و نباید این باشگاه آسیب ببیند

عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌شود؟

انصاری از بیمارستان مرخص می شود

انتهای پیام/

مصدومیت بیرانوند جدی نیست

نظر شما