شناسهٔ خبر: 29907745 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امیر جماعت اسلامی پاکستان:

آمریکا قابل اعتماد نیست/مسائل افغانستان باید به دست خود مردم آن کشور حل شود

سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در نشست خبری در شهر لاهور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست و پاکستان نباید در مسئله افغانستان دوباره وارد طرح آمریکایی شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، "سراج الحق" امیر جماعت اسلامی پاکستان در نشست خبری در شهر لاهور در گفتگو با خبرنگاران گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست و پاکستان نباید در مسئله افغانستان دوباره وارد طرح آمریکایی شود.

سناتور سراج الحق تأکید کرد که مسائل افغانستان باید به دست خود مردم آن کشور حل شود و دولت پاکستان نباید دوباره با آمریکا همراه شود.

امیر جماعت اسلامی پاکستان گفت: به آمریکا نمی توان اعتماد کرد، آمریکا امروز در افغانستان زمین گیر شده و شکست خورده است و اگر پاکستان دوباره در خروج آمریکا از بحران تلاش کند، بدانید پس از نجات، آمریکا برای پاکستان شاخ و شانه خواهد کشید.

وی در ادامه گفت:پاکستان با هفتاد هزار کشته و 24میلیارد دلار ضرر مالی هزینه زیادی بابت اتحاد سابقش با آمریکا در افغانستان داده و نباید این اشتباه را دوباره تکرار کند.

سراج الحق در این نشست خبری به بحران کشمیر نیز اشاره کرد و گفت: در کشمیر هر روز مردم بیگناه کشته می شود و هند در حال نقض حقوق بشر در کشمیر است.

انتهای پیام/

نظر شما