شناسهٔ خبر: 29907388 - سرویس عکس
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

10 تصویر از جنجالی‌ترین بازی‌های پرسپولیس و سپاهان

صاحب‌خبر -
بازی  پرسپولیس و سپاهان، پر از فریم‌ها ماندگار است، اما شاید ۱۰ تای آن‌ها، از همه خاطره‌انگیزتر باشد.

به گزارش  نود، بازی روز قبل سپاهان و پرسپولیس از آن مسابقاتی است که تا سال‌ها در موردش حرف زده می‌شود. دیداری که همه چیز داشت. عزت‌الله پورقاز سوپرگل زد، علیرضا فغانی یک پنالتی بحث‌برانگیز گرفت، پرسپولیس در آخرین دقیقه قانونی بازی گل تساوی را زد، یک بازیکن از هر تیم اخراج شد، دستیار قلعه‌نویی فوتبال ایران را به سیرک تشبیه کرد و کلی اتفاقات جنجالی و به یادماندنیِ دیگر. به همین بهانه چند فریم ماندگار از این مسابقه را مرور می‌کنیم.

سرباز‌های قرمزپوش، به سمت نیمکتی که ژنرال نداشت سلام نظامی می‌کردند. در این روز‌ها برانکو به هیچ مربی‌ای به اندازه جدی‌ترین منتقد کی‌روش علاقه ندارد. در تصویری کمتر دیده شده، پروفسور در حال بوسیدن شانه سرمربی تیم رقیب‌اش است. رفاقتی که البته در طول نود دقیقه مسابقه، اصلا حس نشد.

سعید آقایی در دعوایی که اتفاق افتاد، خیلی هم دوستانه بازیکنان حریف را از خودی‌ها جدا نمی‌کرد. احتمالا منظور قلعه‌نویی در مصاحبه امروزش از اینکه فغانی را «قلدرخان» خطاب کرده، چنین صحنه‌هایی است.

همچنان پرچم ژاپن در شهر‌های میزبانِ پرسپولیس دست به دست می‌شود. تنها تاثیر محمدامین اسدی در بازی دیروز، ثبت همین یک فریم است. اسدی لحظاتی قبل از این صحنه وارد زمین شد و ثانیه‌هایی بعد از آن هم زمین مسابقه را ترک کرد.

پورقاز تازه متوجه شد که مدافعان حریف برای مهار کی‌روش به چه دردسری میفتند. همچنان با لباس تیم‌های باشگاهی، از سیدجلال بابت خداحافظی از تیم ملی تقدیر می‌شود!

کمک داور مسابقه، ترسی که هواداران سپاهان با پرت کردن مواد منفجره در دل گروه داوری به وجود آوردند را به خوبی نمایش می‌دهد. آیا دلیل تمرکز پایین فغانی در صحنه پنالتی هم همین موضوع بود؟ فقط شجاع خلیل‌زاده می‌تواند در مسابقه‌ای با این دوز از حساسیت، با سرمربی تیم حریف شوخی کند و بخندد.
 

نظر شما