شناسهٔ خبر: 29904696 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در آیین رونمایی؛

فصلنامه "نمایش شناخت" متولد می شود

آیین رونمایی از شماره نخست فصلنامه "نمایش شناخت" پنج شنبه ۲۲ آذرماه در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛ آیین رونمایی از شماره نخست این فصلنامه پنج شنبه ۲۲ آذر ماه راس ساعت ۱۷ در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد. 

در آیین رونمایی از این فصلنامه برخی از اساتید برجسته تئاتر از جمله دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی، دکتر حسین اسماعیلی، دکتر مسعود دلخواه، دکتر جمشید ملک پور و صدرالدین زاهد به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. 

فصلنامه ی نمایش شناخت به عنوان یکی از معدود نشریات غیر دولتی تئاتر ایران با مدیر مسئولی و سردبیری آقای نظر احمدی است که با رویکردی تخصصی به تئاتر و مسائل پیرامون آن می پردازد. 

در شماره نخست "نمایش شناخت" مطالب متنوعی از پژوهشگران و اساتید ایرانی شاغل در تئاتر داخل و خارج کشور از جمله دکتر هلن اولیایی نیا، دکتر فرشته وزیری نسب، منصور خلج، صدر الدین زاهد، دکتر مازیار اولیایی، رضا سرور و... به چشم می خورد. این شماره همچنین حاوی دو پرونده، ویژه ی تئاتر سیاسی و تئاتر در مهاجرت می باشد.

از دیگر مطالب این نشریه می توان به درج بخش هایی از جلد دوم کتاب تاریخ اجتماعی- سیاسی تئاتر ایران نوشته زنده یاد مجید فلاح زاده اشاره نمود که پس از بیست سال از چاپ نخستین جلد از این کتاب علمی و پژوهشی به انتشار رسیده است.

شرکت در این مراسم برای کلیه علاقمندان به مطبوعات و تئاتر آزاد است.

 

نظر شما