شناسهٔ خبر: 29904468 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تیم پزشکی هلال احمر به روستای 'قالوی زَندان' مهاباد اعزام شد

رحمان مومن پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعزام با شعار 'حمایت از سلامت زندگی انسان ها' انجام شد و در آن یک پزشک عمومی و 20 نفر

صاحب‌خبر - رحمان مومن پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعزام با شعار 'حمایت از سلامت زندگی انسان ها' انجام شد و در آن یک پزشک عمومی و 20 نفر از داوطلبان این جمعیت حضور داشتند.
وی با بیان اینکه این سومین اعزام تیم های پزشکی در سال جاری به مناطق محروم این شهرستان است، اضافه کرد: در این اعزام علاوه بر معاینه و ویزیت رایگان بیماران، خدمات دارویی و تزریقات، غربالگری قند و چربی خون و نوار قلب نیز برای اهالی این روستا انجام گرفت.
مومن پور افزود: با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته اهالی برخی از روستاهای اطراف نیز برای معاینه پزشکی به روستای قالوی زندان آمده بودند و استقبال خوبی از کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شد.
رییس جمعیت هلال احمر مهاباد گفت: در این اعزام به 75 نفر خدمات پزشکی رایگان ارایه شد و 30 نفر نیز خدمات غربالگری و تست خون دریافت کردند.
به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر مهاباد دارای 2 هزار و 67 عضو در قالب 179 امدادگر، یکهزار و 588 نفر داوطلب و 300 نفر در حوزه جوانان است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3020/6185/2093
انتهای پیام

نظر شما