شناسهٔ خبر: 29904400 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اشلی یانگ: منچستریونایتد در آنفیلد تهاجمی بازی خواهد کرد؛ تا زمانی که توان داشته باشم، در بزرگ‌ترین باشگاه دنیا می‌مانم

میلاد وفادار

یانگ برای حضور دوباره در دربی شمال غرب انگلستان بی تابی می‌کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اشلی یانگ به صدرنشین فعلی لیگ برتر هشدار داده است که منچستریونایتد از ابتدای بازی با این تیم، حمله خواهد کرد.

به گزارش ESPN، ژوزه مورینیو شروع نه چندان قاطعانه در بازی‌ها را، دلیل جایگاه نامناسب تیمش در جدول رده بندی عنوان کرده است. اما پس از دو نمایش امیدوار کننده مقابل آرسنال و فولام، یانگ امیدوار است تا تیمش بتواند اولین شکست لیورپول در فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر را در یکشنبه آینده رقم بزند. 

همه از اهمیت بازی‌های مقابل لیورپول آگاه هستند. دقیقا باید به سبکی که (مقابل فولام) نشان دادیم، بازی کنیم؛ راهی زمین شویم و سبک بازی مد نظر مربی را پیاده کنیم. بازی کردن در آنفیلد هرگز آسان نیست. می‌خواهیم ابتکار عمل را به دست بگیریم. در نیمه اول (بازی با فولام) همین طور بودیم. بعد از اتمام بازی کمی ناراحت بودم چون به نظرم می‌توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم. یکی از مسائل همین است؛ باید برداشت‌های مثبتی از بازی داشته باشیم و به نظرم آن بازی نکات مثبت بسیاری داشت.

امید لیورپول برای اولین قهرمانی در لیگ پس از سال ۱۹۹۰، با سبقت گرفتن از منچسترسیتی افزایش یافته است. یونایتد اما ۱۶ امتیاز از صدر عقب است و تمرکز را روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار داده است.

وقتی به باشگاهی همچون منچستریونایتد ملحق شوید، به محض ورود از در اگر تاریخ آن را ندانید، ظرف یک هفته همه چیز را در مورد آن خواهید دانست. آن حس و حال را پیدا خواهید کرد و متوجه حد و اندازه آن خواهید شد. برای من منچستریونایتد بزرگ‌ترین باشگاه فوتبال هست، همیشه بوده و همیشه خواهد بود. مسئله تنها بر سر فتح جام‌ها و عناوین است. من عضوی از این مجموعه بودم و ما طی چند سال گذشته، سالیان موفقیت آمیزی داشته‌ایم. هنوز هم به دنبال قهرمانی و کسب جام‌ها هستم و این خواسته تمامی اعضای تیم است. ما برای برنده شدن در بازی‌ها و کسب جام در این باشگاه فوق العاده بازی می‌کنیم. اگر چنین عملکردی داشته باشیم، فکر نمی‌کنم فاصله چندانی تا این مهم وجود داشته باشد. در برهه کریسمس، بازی‌های بسیاری پیش رو داریم. در این برهه از فصل می‌توان امتیازات خوبی جمع آوری کرد. 

یانگ ۳۳ ساله که در بازی با فولام کاپیتان تیمش بود، تا پایان فصل جاری با شیاطین سرخ قرارداد دارد. گفته می‌شود طرفین در حال مذاکره برای تمدید قرارداد هستند و یانگ هم امیدوار است در تئاتر رویاها ماندنی شود.

این مسئله به تصمیم باشگاه بستگی دارد. احساس من این است که همانند ۲۱ سالگی خودم، آماده هستم. تا زمانی که پاهایم توان جلو و عقب رفتن در زمین بازی را به من بدهند، مایل خواهم بود تا در اینجا بمانم.

نظر شما