شناسهٔ خبر: 29904295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

رونمایی می‌شود؛

کتاب "سرباز کوچک امام" در دانشگاه کردستان

معاون عملیات قرارگاه خاتم‌الاوصیا استان کردستان گفت: کتاب سرباز کوچک امام نوشته فاطمه دوست‌کامی چهارشنبه، ۲۱ آذرماه طی مراسمی در دانشگاه کردستان رونمایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدامجد حسینی، معاون عملیات قرارگاه خاتم الاوصیا استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا در کردستان، اظهار کرد: مراسم رونمایی از کتاب "سرباز کوچک امام" نوشته فاطمه دوست‌کامی، روز چهارشنبه، ۲۱ آذرماه در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این کتاب روایت مهدی طحانیان، کوچک‌ترین آزاده دوران دفاع مقدس و یکی از آزاده‌های معروفی است که با خبرنگار بی حجاب هندی مصاحبه انجام نداد و  در کنار این رونمایی یک پویش کتابخوانی با حضور دانشجویان دانشگاه کردستان و شرکت کنندگان در مراسم برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: این برنامه به میزبانی قرارگاه خاتم الاوصیا و مشارکت دانشگاه کردستان اجرا می‌شود و سخنران این مراسم نیز آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و حجت‌الاسلام عباس عربیان، مدیر حوزه‌های علمیه استان و دبیر قرارگاه خاتم الاوصیا هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اعلام اینکه در این مراسم مهدی طحانیان به عنوان راوی دوران دفاع مقدس حضور دارند، اعلام کرد: برای چاپ این کتاب ۱۶۳ مصاحبه انجام شده است.

وی در پایان یادآور شد: در پایان مراسم رونمایی از کتاب «سرباز کوچک امام» از خانواده شهدا و ایثارگران استان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما