شناسهٔ خبر: 29904023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

درخشش کارکنان شرکت نفت گچساران در مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: هفت نفر از کارکنان و خانواده‌های صنعت نفت این شهرستان رتبه‌های برتر هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن حراست‌های کشور را کسب کردند.

صاحب‌خبر -

درخشش کارکنان شرکت نفت گچساران در مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدرضا جهانی، رئیس اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران شب گذشته، 19 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مهدی شعبانی در رشته ترتیل رتبه اول، مریم جعفری رتبه نخست در حفظ 10 جزء قرآن، مرضیه دل افکار رتبه سوم حفظ 20 جزء قرآن و سیده اکرم خادمی نیز در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم به مقام سوم دست یافت.
وی با اشاره به اینکه روح‌الله وفایی‌نژاد، سعید شیرزاد و فاطمه کشاورز نیز به‌عنوان نفرات پنجم تا هفتم این مسابقات معرفی شده‌اند، افزود: برگزیدگان این رقابت‌ها به مسابقات قرآن جامعه اطلاعاتی کشور راه می‌یابند.
رئیس اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اضافه کرد: هشتمین دوره رقابت‎های سراسری قرآن کریم جامعه حراستی کشور و خانواده ‎آنان در یک فرآیند یک ساله برگزار و پس از آن در قم از برندگان این مسابقات تجلیل شد.
جهانی با بیان اینکه این مسابقات در 13 رشته از جمله حفظ ، قرائت، ترتیل، تحقیق و تقلیدی، تواشیح، همخوانی و دعاخوانی برگزار شد، تصریح کرد: در این رقابت‌ها بیش از 300 شرکت‌کننده زن و مرد شاغل در سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی یادآور شد: گروه اعزامی از اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچسارن شامل 7 نفر بود.
انتهای پیام

نظر شما