شناسهٔ خبر: 29902631 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش ویژه سایت IPC درباره تیروکمان در سال 2018

بزرگترین شوک سال؛ شکست زهرا نعمتی در جاکارتا

سایت کمیته بین‌المللی المپیک در گزارش خود درباره اتفاقات سال 2018 میلادی تیروکمان، شکست زهرا نعمتی در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را شوک سال دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت کمیته بین‌المللی المپیک در گزارش خود عنوان کرده است: «در میان سال آرام و ساکت پاراتیروکمان، چهار رویداد بود که سروصدا به پا کرد؛ در این بین، یک رویداد مربوط به کشورمان بود.

در این گزارش در بخش اول با عنوان «سکوت و هیاهو» آمده است: بزرگترین شوک در جهان پاراتیروکمان در بازی‌های پاراآسیایی که ماه اکتبر برگزار شد، روی داد؛ جایی که زهرا نعمتی قهرمان المپیک و جهان خسته و سراسیمه بود.

در ادامه آمده است: رقابت اصلی میان زهرا نعمتی، قهرمان 2 دوره پارالمپیک و وو چون ین، قهرمان جهان در سال 2015 بود. در حالی‌که کماندار چینی تا پارالمپیک 2016 ریو و شکست برابر نعمتی، باختی را در کارنامه مسابقات بین‌المللی خود نداشت، سرانجام شکست را پذیرا شد، اما در جاکارتا وو بهتر از نعمتی نشان داد و با پیروزی 6 بر 4 به مدال طلای بازی‌های اندونزی رسید.

 در ادامه این بخش، به حضور نماینده کشور بوتان در این مسابقات نیز اشاره شده که برای نخستین بار در تاریخ چنین اتفاقی روی داد و این ورزشکار هم به رتبه هفدهم رسید.

انتهای پیام/س

نظر شما