شناسهٔ خبر: 29900710 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

2 شرکت تعاونی توسعه و عمران در استان اردبیل راه اندازی شد

به گزارش ایرنا ، نادر نعمتی روز سه شنبه در جلسه تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران خلخال افزود: برخلاف سایر تعاونی های تشکیل شده در بخش های مختلف، فعالیت های

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا ، نادر نعمتی روز سه شنبه در جلسه تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران خلخال افزود: برخلاف سایر تعاونی های تشکیل شده در بخش های مختلف، فعالیت های شرکت توسعه و عمران شهرستان ها بسیار گسترده بوده و محدودیتی برای عضویت افراد با شخصیت های حقیقی و حقوقی در آن وجود ندارد.
وی اظهار داشت: تشکیل و راه اندازی شرکت های توسعه و عمران در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی با هدف تجمیع منابع ، کوچک سازی دولت ، رونق اقتصادی مناطق ، حل مشکل بیکاری ، افزایش اعتماد عمومی به بخش تعاون و ورود عامه مردم به بخش تعاون است.
او گفت: محدودیت و شرایط سنی خاصی برای عضویت در این تعاونی وجود نداشته و عضویت در سایر تعاونی ها مانع از عضویت در این تعاونی نشده و حتی در صورتی که بدلایلی برخی از افراد شرایط عضویت در آن را نداشته باشند می توانند بصورت مشارکتی و سهامداری در آن فعالیت کنند.
نعمتی همچنین با اشاره به گسترده بودن فعالیت های این تعاونی در مقایسه با تعاونی های دیگر افزود: واگذاری پروژه های عمرانی دولتی و با ترک تشریفات به این شرکت ، برخورداری از انواع معافیت های مالی و تعداد بالای اعضای آن از جمله مزایای شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان های مختلف استان است.
رضوان صادقی ، معاون فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: برغم ضعیف بودن فرهنگ تعاونی در جامعه و عملکرد ناموفق بسیاری از تعاونی های این شهرستان در گذشته همت مسئولان و مردم برای تشکیل تعاونی توسعه و عمران لازم است.
وی افزود: حل مشکلات اقتصادی متعدد جامعه نیازمند برنامه ریزی برای مشارکت عمومی مردم در امور اقتصادی است که این امر با تشکیل این تعاونی محقق می شود.
7119/6018
انتهای پیام

نظر شما