شناسهٔ خبر: 29900415 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان اصفهان به دنبال عدالت‌اند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حیدرعلی عابدی ظهر امروز با حضور در دانشگاه فرهنگیان به مناسبت روز دانشجو اظهار داشت: به دو دلیل حضور در دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کردم اول این‌که به جمع معلمان علاقه و همچنین به دانشجویان ارادت دارم و هر دو صفت در شما وجود دارد هم معلم و هم دانشجو بودن.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: محیط دانشگاه بسیار ارزشمند است و اگر شما افراد موفقی باشید کشور به موفقیت خواهد رسید، کشور ما طعمه است و دشمنان همواره برای ما نقشه می‌کشند از جمله امریکای جنایتکار که با ماهیت وجودی جمهوری اسلامی مشکل دارد و کشور ما حامی حق و حقیقت و امریکا حامی استکبار و ظلم و به قول امام راحل شیطان بزرگ است.

وی تأکید کرد: بنا بر آنچه رهبر معظم انقلاب فرمودند، محیط دانشگاه باید محیطی سیاسی باشد نه سیاست زده و رئیس‌جمهور هم گفت که اگر دانشگاه‌های ما غیرسیاسی بشود ضرر می‌کنیم اما نباید دانشگاه میدانی برای احزاب شود.

عابدی اساس کار آن سه شهیدی که برای بیداری ملت تقدیم شد تا امروز دور نور آن جمع شویم را آگاهی و دانش دانست و گفت: در دانشگاه شاگرد اول بودن کافی نیست به ویژه در کشور ما که دشمنان بسیار دارد دانشجو باید فعال و سیاسی باشد و هشیار و آگاه عمل کند.

آگاهی و تشخیص دانشجو راه‌حل ایستادگی در خطرات

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر شما مردم موصل را نگاه کنید که بدون آگاهی اسیر تروریست شدند در حالی که آگاهی و تشخیص به خصوص در جمع دانشجو باشد می‌توان جلوی خطرات ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه برخی انتقاد می‌کنند که ما نیازمند در کشور زیاد داریم چرا ایران به کشورهای دیگر کمک می‌کند، تصریح کرد: این کمک‌ها به دو دلیل اتفاق می‌افتد اول اینکه ما مسلمانیم و کلام پیامبر است که باید مسلمان به امور مسلمین توجه کند.

سیاست و عقل لازمه فهم چرایی کمک به کشورهای دیگر

عابدی اضافه کرد: در درجه دوم سیاست و عقل ما ایجاد می‌کند که جلوی دشمن جنایتکار را قبل از رسیدن به کشور بگیریم و خاک‌ریز را در عراق و سوریه ایجاد کنیم. و بدانید به فرمایش امام راحل ما شریک غم مظلومان جهان هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: از دید معلمی کار شما دانشجو معلمان بسیار با ارزش است، شما باید افتخار کنید که معلم هستید و این شغل انبیا است، البته باید مراقب باشید شما را به مسائل مختلف آلوده و منحرف نکنند، شما غم به دل خود راه ندهید و فقط به فکر خدمت به دانش آموزان باشید.

وی ادامه داد: حضرت امیر می‌فرمایند اگر می‌خواهید اهل حق را بشناسید ابتدا حق را بشناسید و این نیاز به مطالعه و برنامه‌ریزی دارد.

عابدی با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی با برنامه‌ریزی کلاس‌های پربار تشکیل دهند، خاطرنشان کرد: ما در اوایل انقلاب کلاس‌های عقیدتی داشتیم که در این کلاس‌ها قرآن و نهج‌البلاغه و جامعه‌شناسی تدریس می‌شد، بار علمی و دانش خود را افزایش دهید و مسئولیت‌پذیری اجتماعی داشته باشید و برای آینده کشور برنامه داشته باشید زیرا شما می‌خواهید جوانان این کشور را تربیت کنید.

دانشجو معلم‌ها فقط تماشاچی نباشند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: تفکرات وزیر آموزش پرورش در خصوص آموزش و تربیت که به سمت مهارت برویم اصل مهمی است، تکالیف زیاد دانش‌آموز و خانواده را نابود می‌کند باید به سمت مهارت و کار گروهی حرکت کنیم، شما دانشجو معلمان باید در آموز و تربیت تحول ایجاد کنید و تماشاچی نباشید.

استعفای نمایندگان اصفهان نه تهدید است نه تبلیغاتی!

وی در خصوص استعفای نمایندگان اصفهان عنوان داشت: این کار فرمایشی و تبلیغاتی نیست تهدید هم نیست. ما اعتراض داریم این اعتراض هم برای پول نیست بلکه برای بی‌عدالتی است ما نمی‌گوییم قطار و فرودگاه اصفهان چه شد بلکه می‌گویم چرا عدالت رعایت نمی‌شود، چرا بودجه و اعتبارات اصفهان به صفر رسیده است.

عابدی بیان کرد: چرا روحانی که یک سال و نیم پیش وعده داد حالا نوبت زاینده‌رود است اقدام مثبتی انجام نداده است و وزارت نیرو یک کارنامه قابل‌قبول ارائه دهد که گفتاردرمانی نکرده است، بنابراین به دلیل اینکه توجهی به حقوق مردم استان نمی‌شود به خصوص به کشاورزان آن‌ها حق آبه شرعی و قانونی خود را می‌خواهند کجا اعتراض کنند.

حداقل به امضاهای زیر صورت‌جلسه‌ها عمل کنند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این را بدانید ما نمایندگان در مکاتبات خود هیچ جا نگفتیم که چیزی به اصفهان بدهید بلکه گفتیم قول‌هایی که دادید و به امضاهایی که زیر صورت‌جلسه‌ها زدید عمل کنید و متعهد باشید.

نماینده‌های اصفهان به دنبال عدالت‌اند

وی تصریح داشت: بعضی می‌گویند نمایندگان اصفهان زیاده‌خواه هستند؛ خیر این‌گونه نیست ما در محاصره اقتصادی هستیم این را متوجه‌ایم و زیاده‌خواه هم نیستیم بلکه ما اجرای عدالت را می‌خواهیم و اگر عدالت اجرا نشود حضور ما در مجلس برای مردم سودی ندارد.

عابدی در پایان با اشاره به حمایت‌های امام جمعه اصفهان و امام جمعه شهرستان‌ها و همچنین شورای اسلامی شهرها و روستاها از نمایندگان گفت: امیدوارم این با این اقدام دولت به خودش بیاید و عدالت را اجرا کند و یا اینکه ما از مجلس کنار برویم و شرمنده مردم استان اصفهان و شهدای عزیز استان نشویم.

نظر شما