شناسهٔ خبر: 29900074 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در جشن ۲۰ سالگی کانون‌های فرهنگی مطرح شد

انتقاد سرسنگی از کمبود بودجه دانشگاه‌ها/ نتوانستیم به تشکل‌ها در برگزاری برنامه‌های روز دانشجو کمک مالی کنیم

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به کمبود بودجه دانشگاه‌ها گفت: متاسفانه امسال به دلیل مشکلات بودجه‌ای نتوانستیم در برگزاری برنامه‌های روز دانشجو به تشکل‌های دانشجویی کمک مالی کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در جشن بیست سالگی کانون‌های فرهنگی که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: دانشگاه تهران از دانشگاه‌هایی است که در تاسیس تشکل‌های دانشجویی پیش قدم است و در حال حاضر بیش از ۸۰ کانون فرهنگی، هنری و دینی و همچنین ۱۸۰ انجمن علمی و حدود ۴۰۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه تهران فعالیت می‌کنند.

وی افزود: دانشگاه آرمانی که ما به دنبال آن هستیم در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران آن را به تصویر کشیدند و شاید بتوان گفت: تصویر ما از دانشگاه آرمانی به ۱۶ آذر در سال ۳۲ برمی گردد. دانشگاه آرمانی دانشگاهی است که روایتگر تاریخ نیست بلکه تاریخ را می‌سازد و به آیندگان معرفی می‌کند.

سرسنگی با انتقاد از کمبود بودجه دانشگاه‌ها گفت: متاسفانه امسال به خاطر مشکلات مالی که داشتیم نتوانستیم به تشکل‌های دانشجویی در برگزاری برنامه‌های روز دانشجو کمک کنیم، اما تلاش مان را می‌کنیم که نقش خوبی را در این عرصه ایفا کنیم.

نظر شما