شناسهٔ خبر: 29899816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه خبرداد:

تحویل ۲۰۰۰ واحد مسکونی روستایی به مددجویان زلزله زده

کرمانشاه-مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از تحویل ۲۰۰۰ واحد مسکونی روستایی به مددجویان زلزله زده خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین خدرویسی اظهار داشت: کمیته امداد یکی از ارکان مهم نظام محسوب می شود که عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذارده بر همین مبنا مورد هجوم عوامل ضدانقلاب قرار گرفته است.

وی افزود: ضریب محرومیت در استان کرمانشاه بالا است با این حال عملکرد کمیته امداد در این عرصه قابل قبول بوده به گونه‌ای که در همه شاخص‌ها عملکردی بالاتر از میانگین کشوری داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه استان ما موفق به کسب عنوان نخست پرداخت زکات شده است، بیان کرد: کرمانشاه همواره در امر پرداخت زکات جز استان‌های پیشتاز بوده است.

وی همچنین با بیان خدمات کمیته امداد به مردم مناطق زلزله‌زده گفت: ۱۹۵۰ روستا در ۹ شهرستان از زلزله آسیب دید و سبب وارد شدن آسیب به ۱۰ هزار واحد مسکونی مددجویی شد.

خدرویسی با بیان اینکه ۱۲ میلیارد تومان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اختصاص یافت، افزود: ۲۴۰۰ واحد مسکونی در زلزله سال قبل آسیب دید و تخریب ۳۰۰۰ واحد آسیب دیده دیگر نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۲۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی در سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در مناطق زلزله زده کرمانشاه احداث و بهره برداری شد گفت: ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل واحدهای مسکونی مددجویی در مناطق زلزله زده تخصیص یافت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از تحویل ۲۰۰۰ واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده تا پایان اسفندماه خبر داد و گفت: این واحدها در حال حاضر در مرحله نازک‌کاری قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۳۵ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل واحدهای مسکونی مددجویی در مناطق زلزله زده نیاز است، عنوان کرد: عملکرد موثر کمیته امداد استان در مناطق زلزله زده کم نظیر بوده است.

نظر شما