شناسهٔ خبر: 29899512 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

داورزنی: حکم موقت نداریم/ درباره انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس چیزی نشنیده‌ام

محمدرضا داورزنی در خصوص برخی صحبت‌ها مبنی‌بر عدم استعفایش، گفت: شاید بعضی از دوستان اختلاف‌نظرهایی در مورد قانون (منع به‌کارگیری بازنشستگان) داشته باشند اما این مسائل دلیلی نمی‌شود تا وزارت ورزش و جوانان در اجرای قانون تعلل کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدرضا داورزنی در خصوص برخی صحبت‌ها مبنی‌بر عدم استعفایش، گفت: شاید بعضی از دوستان اختلاف‌نظرهایی در مورد قانون (منع به‌کارگیری بازنشستگان) داشته باشند اما این مسائل دلیلی نمی‌شود تا وزارت ورزش و جوانان در اجرای قانون تعلل کند.

محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان اسکی ایران، در جمع خبرنگاران درباره این مراسم اظهار کرد: خوشحالم که توانستم از نزدیک در این مراسم حضور داشته باشم و از زحمات پیشکسوتان این رشته تشکر کنم. این پیشکسوتان افرادی هستند که پایه‌های اسکی ایران را پی‌ریزی و به توسعه اسکی کمک کرده‌اند و خوشحالم که همه این افراد را در زیر یک سقف می‌دیدم. این رشته جزو مفرح‌ترین رشته‌هاست اما متاسفانه در مدت اخیر به‌دلیل مشغله کاری فرصت اسکی کردن نداشتم.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره مصاحبه اخیر احمد ضیایی مبنی‌بر این‌که هیچ استعفایی نداده است در حالی که سرپرست جدید این فدراسیون انتخاب شده، گفت:شاید بعضی از دوستان اختلاف‌نظرهایی در مورد قانون (منع به‌کارگیری بازنشستگان) داشته باشند اما این مسائل دلیلی نمی‌شود تا وزارت ورزش و جوانان در اجرای قانون تعلل کند. وزارت ورزش و جوانان موظف به اجرای قوانینی است که ابلاغ می‌شود و اظهارنظر دیگران مربوط به خودشان است.

او افزود: از زحمات تک‌تک روسای بازنشسته که شامل قانون(منع به‌کارگیری بازنشستگان) شدند تشکر می‌کنم چرا که این افراد همه توانشان را برای خدمت به ورزش کشور به کار گرفته بودند.

داورزنی در خصوص حکم موقت تاج(رییس فدراسیون فوتبال) که اخیراً از سوی یکی از مسئولین وزارت ورزش و جوانان اعلام شده بود و همچنین شرایط هیأت‌مدیره فدراسیون فوتبال اظهار کرد: ما هیچ حکم موقتی نداریم و این نقل‌قولی از آقای رغبتی بود و سپس او صحبت‌هایش را اصلاح کرد. آقای تاج از زحمتکشان ورزشی کشور است که هم ایثارگر بوده و هم جانباز است. تاج ظرفیتش را در خدمت ورزش کشور گذاشت و می‌خواست که در این عرصه ادامه دهد. او چهار دهه در خدمت نظام بوده است و بدون حقوق و مزایا در فدراسیون مشغول به خدمت بود. ما هم دوست داشتیم تا این وضعیت ادامه داشته باشد.

وی درباره وضعیت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و این‌که صحبت‌هایی مبنی بر انتخاب ایرج عرب به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه که برانکو ایوانکوویچ در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی به آن اشاره کرده بود، گفت: درباره انتخاب فرد جدیدی که صحبت می‌کنید، هیچ چیزی نشنیده‌ام و این حرف‌ها را برای اولین‌بار از شما می‌شنوم. درباره باشگاه پرسپولیس نیز باید مجمع و هیأت مدیره تصمیم نهایی را بگیرد.

داورزنی در خصوص خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: تمام هدف وزارت ورزش و جوانان بر خصوصی‌سازی این دو باشگاه است. با اطلاعاتی که من دارم با درخواست وزارت موافقت شده است و موضوع ضمن مطرح شدن در کمیسیون اقتصادی مجلس، مورد تایید این کمیسیون نیز قرار گرفته است.

وی در پایان در خصوص زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی نیز اظهار کرد: طی چند روز آینده زمان ثبت‌نام از کاندیداها را اعلام می‌کنیم و متعاقب آن پس از پایان ثبت‌نام، زمان مجمع انتخاباتی را مشخص خواهیم کرد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما