شناسهٔ خبر: 29898828 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اعضای مجمع نمایندگان اصفهان در گفت و گو با برنا تشریح کردند؛

آخرین وضعیت استعفای مجمع نمایندگان اصفهان/ محسن کوهکن نماینده مجمع برای رایزنی با هیات رییسه/ تشکیل جلسه نمایندگان مستعفی و هیات رییسه بعد از تعطیلات مجلس

نماینده مردم فریدونشهر در مجلس درباره استعفا نمایندگان اصفهان گفت: هیات رییسه باید در این خصوص اقدام کند چرا که ما موضوع استعفا را بعد از تعطیلات جدی پیگیری می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ نامه استعفا نمایندگان اصفهان روز (چهارشنبه 14 آذرماه) به رئیس مجلس تقدیم شد. امضاکنندگان این نامه «تامین آب شرب مردم این استان را» محور اصلی موضوع استعفا خود عنوان کردند. (جزییات استعفای نمایندگان اصفهان را اینجا بخوانید)

براساس این گزارش، «حسینعلی حاجی دلیگانی»، عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا درباره آخرین وضعیت استعفای دسته جمعی نمایندگان این استان گفت: در روزهای اخیر از جانب هیات رییسه مجلس صحبت ها و رایزنی هایی صورت گرفته است.

نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار ادامه داد: آقای کوهکن از جانب نمایندگان تعیین شده تا با هیات رییسه مجلس در خصوص پیگیری این موضوع تبادل نظر داشته باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بیان کرد: بعد از تعطیلات هفته جاری مجلس شورای اسلامی در خصوص این موضوع به صورت جدی پیگیری ها انجام خواهد شد و در این رابطه با هیات رییسه به جمع بندی خواهیم رسید.

نماینده مردم فریدونشهر: کوتاه نمی آییم!

«اکبر ترکی»، نماینده مردم فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی، در این باره به خبرنگار برنا گفت: حذف ردیف‌های بودجه آبرسانی این استان از بودجه سال آینده علت اصلی این اقدام نمایندگان اصفهان بوده است.

نماینده مردم فریدونشهر در مجلس ادامه داد: اگر این مسئله حل نشود و همین روال ادامه یابد، باید استعفای نمایندگان استان اصفهان در هیئت رئیسه بررسی و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

وی بیان کرد: در خواست ما این است که جلسه مشترکی با مسئولان مستقیم این حوزه تشکیل شود تا این مساله بدون فوت وقت و حواشی بیشتر مورد رسیدگی قرار گیرد.

ترکی افزود:  هیات رییسه باید در این خصوص اقدام کند چرا که ما موضوع استعفا را بعد از تعطیلات جدی پیگیری می‌کنیم.

نظر شما