شناسهٔ خبر: 29898827 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محمود یاوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌ها در لیگ هجدهم تاکتیک ندارند/ در نیم فصل دوم مدعیان قهرمانی بیشتر می‌شوند

کارشناس فوتبال گفت: تیم‌ها در بازی‌های لیگ هجدهم از تاکتیک لازم برخوردار نیستند. سال گذشته بازی‌ها با کیفیت بهتری برگزار می‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود یاوری، پیشکسوت فوتبال کشور درباره کیفیت لیگ هجدهم در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: بازی‌های امسال نسبت به گذشته در سطح پایین تری در حال برگزاری است. معتقدم تیم‌ها در بازی‌های لیگ هجدهم از تاکتیک لازم برخوردار نیستند. تیم‌ها برای رسیدن به نتیجه با ضدحملات یا پرتاب اوت و ضربات ایستگاهی به گل می‌رسند و بعد از گل به دفاع می‌پردازند. سال گذشته بازی‌ها با کیفیت بهتری برگزار می‌شد.

وی ادامه داد: استقلال این هفته مقابل سپیدرود عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. روزهای خوبی برای شفر پیش بینی می‌شود. در نیم فصل نخست هنوز قهرمان لیگ مشخص نیست و این نشان می‌دهد که نیم فصل دوم تیم‌ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی کار بسیار سختی در پیش خواهند داشت.

یاوری با اشاره به اینکه در نیم فصل دوم تیم‌هایی همانند تراکتورسازی، ذوب‌آهن، فولاد و استقلال به اوج آمادگی می‌رسند، افزود: در نیم فصل دوم تعداد مدعیان قهرمانی بیشتر می‌شود. فولاد خوزستان با هدایت قطبی به شرایط خوبی می‌رسد اگر تفکرات این مربی همانند گذشته در لیگ برتر ایران پاسخگو باشد می‌توان فولاد را مدعی معرفی کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسائل مالی در تیم‌ها بسیار تاثیرگذار است، اضافه کرد: اگر مشکلات مالی پدیده برطرف شود این تیم می‌تواند از مدعیان باقی بماند اما تیمی همانند تراکتورسازی که هزینه‌های بسیاری انجام داده باید این هزینه‌ها با گرفتن نتیجه پاسخ بدهد زیرا پول خرج کردن نمی‌تواند تیمی را قهرمان کند.

یاوری درباره تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان نیاز دارند که یک مهاجم جذب کنند تا با کمک بازیکنان موردنظر بتوانند در حملات و دفاع بهتر از قبل شوند. پرسپولیس نیم فصل دوم در شرایط بسیار بهتری قرار می گیرد و می‌تواند از سد حریفان خود عبور کند.

نظر شما