شناسهٔ خبر: 29898809 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در گفتگو با برنا مطرح شد؛

درخواست هنرمند زن ایرانی از شهروندان: این پسر را شناسایی کنید/ ببینید

سارا اسکندری گفت : ظاهرا پلیس می گوید آخرین رد از گمشده را در همان شب اول با خاموش شدن تلفن همراه او از دست داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا ، هنرمند زن  ایرانی برای یافتن پسر جوان ناپدید شده از مردم تقاضای کمک کردند.

سارا اسکندری ، گریمور سرشناس و خواهر ستاره و لاله اسکندری هنرپیشه های مشهور کشور، در گفتگو با خبرنگار حوادث برنا اینگونه ماجرای گمشدن پسر جوان را روایت می کند:  محمد علی  21 سال سن دارد . دوهفته پیش طبق گفته پدرش از خانه خارج شد تا به کوه برود ولی دیگر بازنگشته است .

 اسکندری گفت : بعد از اینکه ساعت ها گذشت و خبری از محمد علی نشد به پلیس مراجعه کردیم و تحقیقات پلیسی آغاز شد ، همزمان عکس و مشخصات وی را در فضای مجازی منتشر کردیم که پس از این انتشار  افرادی تماس گرفتند و مدعی هستند حدود 3 هفته گذشته سمت پارک وی وی را مشاهده کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه نکته ای که در حال حاضر ما را نگران کرده است، تماس تلفنی بود که 2 روز گذشته با بنده گرفته شد ادامه داد : مردی که تماس گرفت  مدعی شد که محمد علی   را در حوالی راه آهن در حالی که یک پیرمرد به ظاهر نادرست در کنارش بود، مشاهده کرده است.ابتدا این موضوع را جدی نگرفتم اما دوباره همان فرد از طریق تلگرام به بنده موضوع را تاکید کرد  که موضوع را با پلیس در میان گذاشتیم ولی هنوز خبری از نتیجه کار پلیس نداریم.

ظاهرا پلیس می گوید آخرین رد از گمشده را در  همان شب اول با خاموش شدن تلفن همراه او از دست داده است.

 این هنرمند کشور از مردم در خواست کرد در صورت شناسایی محمد علی و یاداشتن هر گونه خبر از وی ضمن تماس با خبرگزاری برنا اطلاعات خود را در اختیار خبرنگاران گروه اجتماعی قرار دهند تا خانواده نگران این پسر جوان از شرایط غم انگیزی که دراین روزها می گذرانند رهایی یابند .

شماره قابل تماس : 88492747

photo_2018-12-10_14-57-54

 

 

نظر شما