شناسهٔ خبر: 29898453 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

گردهمایی فصلی مدیران مدارس علمیه لرستان در بروجرد برگزار می شود

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از گردهمایی فصلی مدیران ۱۳ مدرسه علمیه این استان، در بروجرد خبر داد .

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اعلام این مطلب، گفت: گردهمایی فصلی مدیران و معاونان مدارس علمیه استان لرستان، پنج شنبه 22 آذرماه، به میزبانی مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این گردهمایی وضعیت 13 مدرسه علمیه استان لرستان در ابعاد تهذیبی، آموزشی، پژوهشی و ... بررسی خواهد شد، خاطر نشان کرد: در این همایش ها تلاش می شود تا نقاط قوت مدارس تقویت و نقاط ضعف برطرف شود.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه برنامه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی حوزه طبق سرفصل های معاونت های مربوطه به مدارس ابلاغ می شود، افزود: برای پیشبرد برنامه های مدارس علمیه مدیران و اساتید مدارس باید با اخلاص، دلسوزی، پشتکار و سعه صدر رسالت خود را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان با بیان اینکه نظم، برنامه ریزی و سعه صدر در ارائه و اجرای سرفصل های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی از رموز موفقیت مدیران و اساتید مدارس علمیه است، یادآور شد: تبیین نظام جامع تربیتی تهذیبی و آموزشی در مدارس از جمله اهداف مهم همایش فصلی مدیران و معاونان مدارس علمیه است.

نظر شما