شناسهٔ خبر: 29898414 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

«Aquaman» رکورد افتتاحیه فیلم‌های برادران وارنر در چین را شکست

فیلم Aquaman در آغاز اکرانش در کشور چین توانست چندین رکورد مختلف از جمله افتتاحیه فیلم‌های برادران وارنر در این کشور را بشکند.

صاحب‌خبر -

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Aquaman (آکوامن) اکرانش را با ثبت رکورد شکنی در کشور چین آغاز کرده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جمعه هفته گذشته این فیلم اکرانش را در کشور چین آغاز کرد و موفق شد در سه روز نخست اکرانش حدود ۹۳.۶ میلیون دلار فروش کند. بدین ترتیب فیلم آکوامن موفق شد تا رکورد افتتاحیه یک فیلم کمپانی برادران وارنر در کشور چین را بشکند که پیش از این، این رکورد به فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) تعلق داشت که سال گذشته میلادی موفق شد ۶۱.۶ میلیون دلار در سه روز نخست اکرانش در این کشور فروش کند. همچنین فیلم Aquaman پنجمین افتتاحیه برتر فیلم‌های ابرقهرمانی و چهارمین افتتاحیه برتر یک فیلم آمریکایی در سال ۲۰۱۸ در کشور چین را به نام خود ثبت کرده است.

 

علاوه بر این، در حال حاضر مجموع فروش فیلم Aquaman در کشور چین از مجموع فیلم Man of Steel (مرد پولادین) با مجموع فروش ۶۳.۴ میلیون دلار و فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) با مجموع فروش ۹۰.۴ میلیون دلار بیشتر بوده است و اکنون تنها فیلم Justice League (لیگ عدالت) با مجموع فروش ۹۵.۷ میلیون دلار و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) با مجموع فروش ۱۰۶ میلیون دلار فروش بهتری را نسبت به فیلم آکوامن در کشور چین تجربه‌ کرده‌اند که بسیار بعید است این فیلم کار سختی را برای عبور از این دو فیلم نیز داشته باشد تا به پر فروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی دی سی (DC) در این کشور تبدیل شود.

 

جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

فیلم Aquaman به کارگردانی جیمز وان، قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر) اکران شود. 

 

 

نظر شما