شناسهٔ خبر: 29898205 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

هوگو لوریس: متوقف کردن بازیکنی شبیه مسی خیلی سخت خواهد بود؛ او می تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد

حسین بیجاری

لیونل مسی در حال گذراندن یک فصل فوق العاده دیگر است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دروازه بان فرانسوی تاتنهام معتقد است که برای مهار لیونل مسی، باید آرامش خود را حفظ کنند و نیاز به تاکتیک ویژه ای دارند.

به گزارش گل، تاتنهام امروز سه شنبه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تاتنهام می رود. هوگو لوریس معتقد است که تنها راهی که بازیکنان تاتنهام می توانند بارسلونا را متوقف کنند، این است که نزدیک به هم بازی کنند. تاتنهام در بازی آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف آبی اناری ها خواهد رفت. نتیجه بازی اینتر و آیندهوون، تاثیر زیادی در سرنوشت صعود تاتنهام دارد. ارنستو والورده در مصاحبه خود پیش از بازی گفت که آن ها هر کاری که بتوانند برای شکست تاتنهام انجام خواهند داد. با این حال این مربی تاکید کرد که نسبت به بازی قبل مقابل اسپانیول، تغییراتی در ترکیب تیمش انجام خواهد داد. هنوز معلوم نیست که آیا لیونل مسی که در رقابت های این فصل لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، مجموعا 17 گل و 9 پاس گل به ثمر رسانده است، بازی می کند یا نه. با این حال لوریس خود را آماده رویارویی با این ستاره آرژانتینی می کند که در سه بازی اخیر خود سه گل زده است. لوریس در مورد بازی تیمش مقابل بارسلونا گفت:

با یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال مواجه هستیم. این اصلا آسان نخواهد بود، اما با باور 100 درصدی به آن چه که می توانیم، بازی خواهیم کرد. متوقف کردن بازیکنی شبیه مسی خیلی سخت خواهد بود. ما این کار را با عملکرد تیمی خود انجام خواهیم داد. اگر به ضربات آزاد (مسی در بازی مقابل اسپانیول از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کرد) نگاه کنید، می بینید که هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. او از آن دسته بازیکنانی است که می تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد. رویارویی با این چنین بازیکنی خیلی سخت است. تنها راهی که می توان او را متوقف کرد، این است که یک تیم باشیم، فضای زیادی در اختیار او قرار ندهیم و بهترین عملکرد دفاعی خود را داشته باشیم.

شکست مقابل اینتر در سن سیرو و مقابل بارسلونا در لندن، امید های تاتنهام را برای صعود از مرحله گروهی کم رنگ کرد. با این حال پیروزی مقابل آیندهوون و اینتر در لندن، شانس آن ها را برای صعود از مرحله گروهی افزایش داد. نتیجه گرفتن مقابل بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ، حداقل کاری است که تاتنهام باید انجام دهد. گفتنی است آبی اناری ها پیش از این صدرنشینی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده اند. تاتنهام پس از شکست 4-2 مقابل آرسنال، دو پیروزی مقابل ساوتهمپتون و لسترسیتی به دست آورد.

نظر شما