شناسهٔ خبر: 29897657 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

بیانیه انجمن های تخصصی و فوق تخصصی داخلی ایران درباره استعفای رئیس نظام پزشکی

انجمن های تخصصی و فوق تخصصی داخلی ایران در این راستا ضمن حمایت کامل از حضور ایشان در ریاست سازمان نظام پزشکی از ایشان خواستار تجدید نظر در این تصمیم می باشیم تا همچنان بیماران و پزشکان از تجربیات و توانایی های ایشان بهره مند گردند

صاحب‌خبر -
شفاآنلاین>سلامت>انجمن های تخصصی و فوق تخصصی داخلی ایران نیزبا صدور بیانیه ای خواستار باقی ماندن دکتر فاضل درجایگاه ریاست کل نظام پزشکی کشور شد .

به گزارش شفاآنلاین،دراین بیانیه آمده است :"با توجه به خبر بازنشستگی استاد فاضل و استعفای ایشان از ریاست سازمان نظام پزشکی که همواره در طی چهل سال گذشته با درایت خاص، پشتیبان بیماران و جامعه پزشکی بودند همه ما را مبهوت و سرگردان کرده است.
تمام گروه های پزشکی سه نسل گذشته فداکاری های جناب استاد فاضل را در جبهه های جنگ و سپس به عنوان وزیر بهداشت، رییس جامعه جراحان < surgeons>و در حال حاضر که در ریاست سازمان نظام پزشکی مثل گذشته خواسته های پزشکان مخصوصا جوان را برآورده نمودند به خاطر دارند.

انجمن های تخصصی و فوق تخصصی داخلی ایران در این راستا ضمن حمایت< Protection> کامل از حضور ایشان در ریاست سازمان نظام پزشکی از ایشان خواستار تجدید نظر در این تصمیم می باشیم تا همچنان بیماران و پزشکان از تجربیات و توانایی های ایشان بهره مند گردند.


نظر شما