شناسهٔ خبر: 29897627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

شهرک فناوری ارس احداث می‌شود

رعنا نیک‌رفتار دنیای‌اقتصاد – تبریز : طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته برای استقرار ۷۰ واحد دانش‌بنیان و فناور در ۵ سال آینده، شهرک فناوری ارس احداث می‌شود.

صاحب‌خبر -

محسن نریمان، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در جلسه مشترک با معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از احداث شهرک فناوری ارس به‌عنوان یکی از برنامه‌های طرح جامع ارس خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته برای استقرار ۷۰ واحد دانش‌بنیان و فناور در ۵ سال آینده، شهرک فناوری ارس احداث می‌شود.وی افزود: آماده‌سازی شهرک فناوری ارس که در طرح جامع ارس نیز به آن تاکید شده است، از اولویت‌های کاری سازمان منطقه آزاد ارس خواهد بود.

نریمان با اشاره به اینکه آینده بسیار خوبی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در منطقه آزاد ارس متصور هستم، گفت: منطقه آزاد ارس آماده همکاری با دولت و بخش خصوصی در زمینه تولید و صادرات محصولات دانش‌بنیان است.وی خاطرنشان کرد: همسایگان شمالی ما به‌خاطر مسائل ارزی علاقه خوبی به خرید کالاهای باکیفیت ایرانی دارند و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از مزیت‌های قانونی و جغرافیایی ویژه ارس برای فروش محصولاتشان استفاده کنند.

نظر شما