شناسهٔ خبر: 29897098 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

اعتراض دانشجویان به حضور محکومان سال‌های ۷۸ و ۸۸

مراسم «بازگشت به دانشگاه» عصر امروز در حالی با حضور حجاریان، کرباسچی، عماد الدین باقی و ظریفیان در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد که نهاد رهبری در دانشگاه، بسیج اساتید، دانشجویی و کارکنان دانشگاه با برگزاری آن مخالف بودند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: عصر امروز مراسمی با حضور برخی از اصلاح طلبان با عنوان «بازگشت به دانشگاه» در تالار جابر بن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد؛ بنابراین گزارش در این مراسم سعید حجاریان، غلامحسین کرباسچی، عماد الدین باقی و غلامرضا ظریفیان حضور داشتند.

 

این مراسم توسط انجمن دانشجویان پیشرو دانشگاه تربیت مدرس که از تشکل‌های اصلاح طلب دانشگاه است برگزار شد.

تعدادی از دانشجویان انقلابی هم در این مراسم حضور داشتند و با در دست داشتن پلاکارد‌هایی اعتراض خود را نسبت به برگزاری این برنامه اعلام کردند. برگزار کنندگان سعی داشتند این پلاکارد‌ها را از میان دانشجویان معترض جمع آوری کنند.

 

 

برخی از اعضای انجمن اصلاح طلب دانشگاه تربیت مدرس هم دست نوشته‌هایی در حمایت از سران فتنه و محکومین امنیتی در دست داشتند و شعار‌هایی در این رابطه می‌دادند.

یکی از دانشجویان در این رابطه به فارس گفت: دانشگاه تربیت مدرس جایی برای محکومین امنیتی ندارد و ما تعجب می‌کنیم مسئولان دانشگاه چگونه علیرغم مخالفت نهاد رهبری در دانشگاه به این برنامه مجوز داده است.

 

دانشجوی دیگر‌ی هم هم اظهار داشت: چگونه وقتی از سخنرانی افرادی همچون حسن عباسی و چهره‌های دیگر انقلاب در دانشگاه جلوگیری می‌شود چنین افرادی می‌توانند علیرغم اینکه علیه نظام و مردم اقدام کرده اند بیایند و از تریبون دانشگاه استفاده کنند؟

لازم به ذکر است بسیج اساتید، دانشجویی و کارکنان دانشگاه تربیت مدرس هم صبح امروز مخالفت خود را برگزاری این برنامه اعلام کردند.

نظر شما