شناسهٔ خبر: 29896835 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان|لوچانو اسپالتی: مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌ای‌ام را پیش رو دارم/ بعید می‌دانم بارسلونا روح حرفه‌‌ای خودش را خدشه‌دار کند

R7879/P1011199/S3,1410/CT10

فوتبال جهان - لوچانو اسپالتی از مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌ای خودش سخن گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آیندهوون در گروه دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از یک بازی دشوار و کلیدی‌ترین بازی دوران حرفه‌ای خودش سخن گفت.

 سرمربی اینتر در این باره اظهار داشت: گاهی در حفظ تمرکز خود برای 90 دقیقه، به مشکل برمی‌خوردیم و وقتی این اتفاق رخ می‌دهد، رقبا کنترل بازی را در دست می‌گیرند. وضعیت تیم مناسب است. یوونتوس و تاتنهام 2  تیم قدرتمند هستند؛ یکی به مدت 10 سال دائم قهرمانی و پیروزی می بیند و دیگری فصل قبل به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسید. با یوونتوس بازی برابری ارائه کردیم  و حیف که برابر پارما و آتالانتا امتیاز از دست دادیم.

اسپالتی در ادامه افزود: باید به فکر پیروزی برابر تیمی باشیم که از سید 3 کارش را آغاز کرد؛ در حالی که ما سید 4 بودیم. آن‌ها در لیگ خود هم بالاتر از ما قرار دارند. بعید می‌دانم بارسلونا روح حرفه‌ای خودش را خدشه‌دار کند و با بازیکنان ذخیره خودش به میدان برود. ما با تمام توان برای پیروزی به میدان برویم و امیدوارم اتفاقات به نفع ما رقم بخورد.مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌ای خودم را پیش رو دارم.

 

انتهای پیام/

نظر شما