شناسهٔ خبر: 29896613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مردم سالاری دینی اولین دستاورد 40 ساله انقلاب اسلامی

خبرگزاری صداوسیما

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم سالاری دینی اولین دستاورد 40 ساله انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، تولیت آستان قدس رضوی در نشست تبیین ابعاد سیاسی و فرهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آیت ا... عبادی نماینده ولی فقیه در استان گفت: پس از مردم سالاری دینی، استقلال دومین دستاوردی بود که انقلاب اسلامی برای مردم ایران به ارمغان آورد.

آیت ا... رئیسی، با بیان اینکه امروز ما به کشوری مستقل تبدیل شده ایم، افزود : آزادی، پیشرفت و قدرت نمایی در جبهه نرم از دیگر دستاوردهایی است که امروز به آن دست یافته ایم.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به همراهی نسل های مختلف کشور با انقلاب اسلامی گفت: امروز نسل جوان ما، همانند نسل های گذشته با دشمن شناسی و بصیرت همیشه در صحنه حضور دارند که این مهم راه ورود و نفوذ را بر دشمن می بندد.

آیت ا... رئیسی با اشاره به پیشرفت های کشور در چهل سال از شکوفایی انقلاب اسلامی گفت: باید به توانایی ملی خود ایمان داشته باشیم وهم اکنون تمام تلاش ها بر این است تا توسعه زیرساخت ها به تمام نقاط محروم کشور برسد.

آیت ا... رئیسی به افول قدرت های آمریکایی و استکباری در جهان اشاره کرد و گفت: این کشورها هر روز جایگاه شان در جهان تزلزل می یابد و این در حالی است که موج اسلام خواهی رو به گسترش است.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با بیان اینکه خراسان جنوبی کمترین نرخ جرم را در کشور دارد، گفت: این را مدیون فرهنگ غنی و اعتقادات محکم مردم این منطقه هستیم.

در پایان این نشست حجت الاسلام مختاری به عنوان نماینده جامعه حوزوی استان و تقی زاده به عنوان نماینده مردم سخنرانی کردند.

نظر شما