شناسهٔ خبر: 29896232 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

بازی Cooking Simulator معرفی شد

طبق تازه‌ترین اخبار صنعت بازی‌های ویدئویی، به تازگی بازی جدیدی با نام Cooking Simulator معرفی شده که بدون تردید طرفداران بازی‌های آشپزی را هیجان‌زده خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
بازی Cooking Simulator معرفی شد

طبق تازه‌ترین اخبار صنعت بازی‌های ویدئویی، به تازگی بازی جدیدی با نام Cooking Simulator معرفی شده که بدون تردید طرفداران بازی‌های آشپزی را هیجان‌زده خواهد کرد.

با انتشار نسخه‌ی جدید بازی Overcooked در سال جاری، بسیاری از طرفداران بازی‌های آشپزی توانستند یک عنوان با کیفیت را به همراه دیگر دوستان خود تجربه کنند. حال این طرفداران، می‌توانند در سال آینده‌ی میلادی منتظر عرضه‌ی یک بازی دیگر در سبک شبیه‌سازی آشپزی باشند که Cooking Simulator نام دارد و قصد دارد تجربه‌ای واقع‌گرایانه از آشپزی را به کاربران ارائه دهد.

وظیفه‌ی ساخت این بازی جدید که به تازگی معرفی شده، بر عهده‌ی استودیو واسترلندز اینتراکتیو (Wastelands Interactive) خواهد بود که تا قبل از این عناوین شناخته شده‌ی موفقی را منتشر کرده است و به همین علت، می‌توان تا حد زیادی به موفقیت بازی Cooking Simulator امید داشت. تمامی اتفاقات این بازی، در یک آشپزخانه‌ی معمولی جریان خواهد داشت و شما به عنوان یک آشپز تازه‌کار، باید به پخت غذاهای مختلف بپردازید. البته کل وظیفه‌ی شما به پخت و پز محدود نمی‌شود و باید به نظافت این آشپزخانه بپردازید تا رئیس شما از عملکردتان راضی باشد. همچنین وظیفه‌ی نگه‌داری وسایل این مکان به عهده‌ی شما خواهد بود و اگر در حین آشپزی یکی از این وسایل شکسته یا هر نوع آسیبی به آن‌ها وارد شود، ممکن است کار خود را از دست بدهید. این موضوع تا حد زیادی به واقع‌گرایانه بودن گیم‌پلی Cooking Simulator کمک کرده است.

از سویی دیگر، پخت غذاهای مختلف که هریک شیوه و دستور عمل خاص خود را دارند و نیازمند مواد غذایی مختلف هستند، کار ساده‌ای نخواهد بود به مهارت زیادی نیاز خواهد داشت. به همین علت یک بخش آموزشی با نام Cooking School در بازی پیاده‌سازی شده تا بتوانید به طور کامل با پخت غذاهای بازی آشنا شوید. از دیگر ویژگی‌های این عنوان، می‌توان به حالت مهیج Career اشاره کرد که در جریان آن، شما قادر خواهید بود از ابتدا کار آشپزی خود را آغاز کرده و با پشت سرگذاشتن مراحل و ماموریت‌های مختلف، به یک آشپز بزرگ و فوق العاده در سطح جهانی تبدیل شوید. همان‌طور که اشاره شد، آشپزخانه‌ی موجود در بازی با تمامی وسایل مانند یخچال، اجاق گاز و ظروف مختلف آشپزی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید به شخصی‌سازی هریک بپردازید. بیشتر از ۱۲۰ نوع مواد غذایی مختلف مثل گوشت، مرغ، ماهی، روغن، سبزیجات، انواع غذاهای دریایی و … در بازی وجود خواهد داشت که می‌توانید در کنار ۶۰ نوع دستور عمل پخت غذا، از آن‌ها استفاده کنید.

در ادامه بازی Cooking Simulator از حالت سندباکس نیز پشتیبانی خواهد کرد و شما می‌توانید با دسترسی بیشتر به انواع ابزارها و تمامی ویژگی‌های آشپزخانه، به پخت غذاهای متنوع بپردازید. برای جلوگیری از تکراری شدن روند گیم‌پلی بازی، شما می‌توانید کارهای مختلف و البته هیجان انگیزی را در حین آشپزی انجام دهید. مثل ساخت یک برج از سبزیجات مختلف و حالت آشپزی در جاذبه‌ی صفر و یا آتش بازی در حین پخت و پز که لحظلات جذابی را برای شما رقم خواهد زد.

عنوان Cooking Simulator یک بازی کاملا تک‌نفره خواهد بود و هنوز معلوم نیست که بخش چندنفره به آن اضافه می‌شود یا خیر. این بازی در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۹ میلادی با پشتیبانی از ۶ زبان مختلف، برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

در نهایت قادر خواهید بود تا تریلر جدید این اثر را که با محوریت معرفی آن منتشر شده است، تماشا کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰

 

نظر شما