شناسهٔ خبر: 29896048 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

صدرنشيني که در تيم‌ملي بازيکن نخواهد داشت!

دقايقي پيش نام 35 بازيکن از سوي سرمربي تيم ملي اعلام شد تا در ليست آماده باش براي حضور در اردوي نهايي قرار بگيرند.

صاحب‌خبر -

کارلوس کي روش نام 35 بازيکن را جهت حضور در ليست جديدي به نام "آماده باش"! معرفي کرد تا در نهايت روز شنبه اسامي کامل مورد نظر خود را اعلام کند. ليست جديد الورود "آماده باش" اما يک نکته عجيب و مهم در خود داشت. در حاليکه اين بار، بيش از هر زمان ديگري بازيکن براي حضور در ليست معرفي شده است کماکان بايد سر يکي از صدرنشينان ليگ بي کلاه بماند و با اين که حداقل سه بازيکن اين تيم مي توانستند در ليست 35 نفره حضور داشته باشند اين اتفاق نيفتاد.


بازيکنان بي ادعاي پديده که به دستور گل محمدي موفق شدند قابليت هاي جديدي از خود نشان دهند و به جمع يکي از تيم هاي صدرنشين پيوستند، در حالي که به مانند هر بازيکني تمايل داشتند به تيم ملي راه پيدا کنند باز هم دست خالي ماندند.


مرتضي منصوري، محمدحسين مرادمند، سعيد صادقي، محمد قاسمي نژاد و ... از جمله بازيکنان موثر تيم پديده در بازي هاي ليگ هجدهم بودند که تصور مي شد حداقل در ليست بلند بالاي تيم ملي قرار بگيرند اما در نهايت و پيش از آغاز آخرين اردوي تيم ملي اين اتفاق نيفتاد تا ارزش سرخ و سپيدپوش هاي خراساني به همراه سرمربي موفق شان بيش از قبل شود. پديده خراسان بر خلاف ديگر تيم هاي بالانشين، بدون هيچ ملي پوشي توانست خود را در ميان بزرگان ليگ برتر قرار دهد و همين موضوع به خودي خود ارزش ويژه اي براي اين تيم و هوادارانش خواهد داشت.

نظر شما