شناسهٔ خبر: 29896047 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حرف‌های مهم اما متناقض معاون وزیر ورزش درباره پرسپولیس، والیبال و فوتبال

داورزنی در تمجید از تاج فقط اشک نریخت!

قانون منع به کارگیری بازنشستگان شوخی ندارد و این مورد تایید معاون وزیر ورزش هم هست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه تجلیل از پیشکسوتان اسکی لب به ستایش از مهدی تاج گشود. او حرف‌های معاونش رغبتی را هم اصلاح کرد و طوری در ستایش از مهدی تاج سخن گفت که انگار رسانه‌ها خواهان جدایی تاج و همه مشکلات این روزها و خطر تعلیق بوده اند.داورزنی و رغبتی که در ماه‌های گذشته باید بر اساس اساسنامه فوتبال نمی گذاشتند چنین هجمه‌ای به فوتبال وارد شود و تغییرات خیلی راحت‌تر اتفاق بیفتد و مجمع برگزار شود، حالا درحالی که وزارت ورزش نتوانسته بود به تعامل سازنده قبل از ایجاد تهدید با مهدی تاج برسد لب به ستایش از او گشوده است.
 

از بازنشسته‌ها نپرسید!

محمدرضا داورزنی درباره بازنشسته‌ها، پاسخ جالبی داد:«در این باره صحبت نکنیم بهتر است.» او درحالی از خبرنگاران خواست در این پرونده دخالت نکنند و ماجرای بازنشسته ها بسته شده است که خودش لحظاتی بعد درباره فدراسیون والیبال گفت:«سرپرست فدراسیون کارش را شروع کرده است. برخی از دوستان نسبت به قانون اختلاف نظر داشتند که چرا مجلس این مصوبه داده و این دلیل نمی‌شود ما تعلل کنیم. وزارت ورزش و همه دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای قانون هستند.

فدراسیون والیبالی که احمد ضیایی رئیس قانونی آن سال ها نایب رئیس خود داورزنی بود و اصلا با فشار او به این کرسی رسید تا خودش مرد شماره دوی ورزش کشور شود اما در کمتر از چند ماه روابط پوتین مدودوف در فدراسیون والیبال انگار به مدل اردوغان و گولن بدل شد! حالا ضیایی گفته استعفایی نداده است و بحث انتخاب سرپرست برای فدراسیونی که رئیس دارد خود به شاهکاری بدل شده است!

این بخش از حرف‌های داورزنی درباره ضیایی را بخوانید:«حالا اگر اظهارنظری مطرح می‌شود به خودشان مربوط است و ما دخالتی نمی‌کنیم. اگر پیشنهادی داریم باید به دستگاه مربوطه ارسال کنیم اما همه موظف هستیم قانون را اجرا کنیم که این اتفاق افتاد. جا دارد از تک تک روسای بازنشسته فدراسیون‌ها و همه دوستانی که زحمت کشیده‌اند روسای فدراسیون‌های قایقرانی، جودوف ناشنوایان و ... تشکر کنم. در این جا اجازه دهید از مرحوم شفیعی هم یاد کنم که زحمت زیادی کشید.»

مدیر پرسپولیس چه شد؟

معاون وزیر ورزش درباره وضعیت گرشاسبی، دیگر باشگاهی که مشکل بازنشسته ها را دارد نشان می دهد چیدر شرایط در قانون منع به کارگیری بازنشستگان پیچیده است و حالا چقدر این مسئولان از خطر تعلیق می ترسند:«اجازه دهید مجمع باشگاه و هیات مدیره تصمیم لازم را بگیرد. ما دخالتی نمی‌کنیم و همه ملزم به اجرای قانون هستیم. به قصه بازنشسته‌ها نپردازید تمام شده است.»

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش همچنین اعلام کرد پست برانکو درباره تشکر از عرب را ندیده است. اینکه او گفت این حرف را از خبرنگاران می شنود خود جالب توجه است. اینکه چه کسی دارد عرب را مسئول پرسپولیس می کند وقتی انگار وزارت ورزش گزینه دیگری دارد.

در ستایش تاج!

داورزنی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید گفته شده برای مهدی تاج در فدراسیون فوتبال حکم موقت زده شده، خاطر نشان کرد:«خیر حکم موقت نداریم. دوستان نقل قولی از آقای رغبتی کرده بودند که او اصلاح کرد. تاج از زحمت‌کشان، ایثارگران و جانبازان است که ظرفیتش را در خدمت به ورزش گذاشته است. او از ماده 60 جامعه ایثارگران استفاده کرد.این حرف ها کم لطفی در حق یک پیشکسوت است که عمرش را در ورزش سپری کرده است.»

حتما شاید این فشارها برای رفتن تاج به دلیل قانون از سوی رسانه ها بوده است!

۴۱۴۱

نظر شما